Finanțe

Retrageri de bani de la bancomat cu telefonul

Reading Time: 2 minute

Clienții Băncii Transilvania (BT) pot retrage bani de la bancomat cu telefonul, prin aplicația BT Pay și Apple Pay.

Opțiunea este valabilă, de asemenea, pentru clienții care folosesc accesoriile contactless din colecția BT Pay. O alternativă contactless pe care banca o lansează tot acum este retragerea de numerar de la ATM-urile BT fără a introduce cardul în bancomat, anunță banca, într-un comunicat de presă.

“Lumea se schimbă şi bankingul se schimbă. Volumele, viteza cu care facem lucrurile au crescut, la fel şi cerințele clienților. Cifrele BT ne arată că plățile contactless sunt pe val, de aceea sunt sigur că trendul va fi repede adoptat inclusiv pentru retrageri de numerar de la bancomat, mai ales cu telefonul. Ne bucurăm să fim prima bancă din România care aduce clienților accesul contactless la ATM şi un mod total nou de a interacționa cu bancomatul, cu tehnologia”, declară Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

De pe telefonul mobil cu Android, accesul la banii din cont se realizează prin aplicația BT Pay, iar de pe cel cu sistem de operare iOS, prin Apple Pay. Este necesară apropierea telefonului de semnul contactless de pe bancomat, autentificarea, după care trebuie urmați paşii unei retrageri standard de numerar de la ATM.

Accesul contactless la bancomat păstrează pentru clienții Băncii Transilvania toate funcționalitățile de până acum ale ATM-urilor, cu excepția celor de activare a cardului şi de personalizare a PIN-ului, din motive de siguranță.  Opțiunile contactless pot fi accesate la peste 500 de bancomate ale Băncii Transilvania, care sunt semnalizate contactless. Până la finalul anului majoritatea ATM-urilor BT vor avea aceste funcționalități. 

Strategia BT Going digital înseamnă lansări de facilități, opțiuni şi platforme online pentru clienți, colaborarea băncii cu FinTech-uri, roboți pentru asistență virtuală, Open Banking (API Store), BT Store – hub online de soluții digitale non-bancare pentru antreprenori, precum şi o echipă dedicată, care transformă oferta băncii în soluții digitale.

Digital bankingul aduce clienților mobilitate, economie de timp, gestionarea personală a banilor, costuri mai mici şi gratuități.  

Oana Voinea

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

2 ore ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

10 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

16 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

17 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

17 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

17 ore ago