Marketing Stiri

Retete secrete, gusturi noi

25 sept. 2014 2 min

Retete secrete, gusturi noi

Reading Time: 2 minute

Lay’s lanseaza trei noi sortimente de chipsuri si pune la bataie trei premii, a cate 25.000 lei.

Cele trei noi retete Lay’s, denumite A, B si C, propun trei gusturi speciale: reteta secreta A are gust de carne si legume, reteta secreta B are un gust condimentat, iar reteta secreta C contine legume combinate cu un produs din lapte.

Protagonistii campaniei “Ghiceste numele retetelor secrete”, in derulare pana pe 16 noiembrie, sunt Cabral si Puya. Pentru a lansa provocarea campaniei, cei doi au mers la ferma M&P Agro, de unde provin o parte din cartofii pentru chipsurile Lay’s, si se intrec alaturi de doua echipe de bloggeri.

Provocarea Lay’s este comunicata printr-o campanie TV cu Puya si Cabral, care dau startul la ghicit, iar Cornel Ilie, Andreea Ibacka, Don Baxter, Doddy si Vescan se alatura dezbaterii in primul si al doilea spot TV din campanie.

Campania va fi sustinuta cu numeroase indicii, publicate pe pagina Facebook Lay’s Romania, pe site-ul campaniei si prin materiale TV dedicate.

Pentru a castiga unul din cele trei mari premii ale campaniei, constand in 25.000 de lei pentru fiecare reteta ghicita, consumatorii trebuie sa inscrie pana pe 2 noiembrie numele retetei, alaturi de codul promotional gasit pe punga, pe www.retetelays.rosau prin SMS la 1828. Cei care ghicesc corect denumirea retetei intra in tragerea la sorti pentru unul dintre marile premii. Premiilezilnice (1.000 de lei pe zi) si saptamanale (o excursie culinara) pot fi castigate, prin tragere la sorti, pentru fiecare cod promotional inscris in timpul perioadei promotionale (15 septembrie – 16 noiembrie 2014) -cu sau fara numele unei retete secrete.

“Ghiceste numele retetelor secrete Lay’s” este o campanie integrata, cu executii TV, in-store, outdoor, PR si digitale.

La realizarea campaniei au contribuit echipele:

Lay’s Romania: Alina Imbrea – Marketing Manager Snacks PepsiCo East Balkans, Iulia Dobre – Group Brand Manager Lay’s, Gabriela Ionescu – Brand Manager Lay’s, Alina Nicolae – Brand Manager Lay’s, Bianca Anghela – Marketing Trainee, Ana-Maria Nastase – PR Specialist.

Graffiti BBDO:Vlad Lazar – Creative Director, Celia Draganoaia – Copywriter, George Popa – Art Director, Cristina Schitco – Senior Account Manager, Ana Maria Feraru – Account Executive.

Golin: Monica Botez – Partner, Irina Roncea – Director, Corporate Division, Alina Stefan – Manager, Corporate Division, Teodora Ieseanu – Media Associate, Raluca Duta – Community Manager, Auras Geambasu – Digital Specialist, Simina Zidaru – Creative Associate.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: