Rețeaua Penny se extinde cu un nou magazin
Reading Time: < 1 minutDiscounterul Penny își continuă planul de expansiune în România prin deschiderea unui nou magazin în Ștefăneștii de Jos, județul Ilfov. Astfel, rețeaua Penny ajunge la un număr total de 284 de magazine.
Magazinul Penny din Ștefăneștii de Jos, județul Ilfov, sat Ștefăneștii de Jos, nr. 54A, are o suprafață totală de 847.85 metri pătrați, patru case de marcat si 14 angajați. Totodată, magazinul dispune de 78 de locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități.
Design-ul noului magazin Penny Punct din Ștefăneștii de Jos este modern și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente.În plus, noul Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.
Penny Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată foarte clar în șapte piloni cheie: experiență îmbunatațită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor și la dezvoltarea capacităților logistice. Până la sfârșitul anului 2021 vor fi deschise 300 de magazine, iar în 2029, PENNY își propune să atingă cifra de 600 de magazine. În materie de logistică, anul acesta retailerul va inaugura cel de-al patrula depozit de la Filiași, județul Dolj.
Nu în ultimul rând, pilonul comunicațional „Economisim bani, nu dragoste” și toate elementele identității vizuale Penny Punct sunt integrate în fiecare nou magazin din rețeaua Penny.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz