Business

Rețeaua LaDoiPași, dezvoltată de METRO, a ajuns la 2.000 de magazine în toată țara

Reading Time: 3 minute

Rețeaua LaDoiPași, lansată și dezvoltată de METRO România, anunță deschiderea magazinului cu numărul 2.000, în comuna Osica de Sus, din județul Olt.

“Ne-am asumat misiunea de a fi campionul afacerilor independente, un partener de încredere și de cursă lungă pentru ele, iar toate eforturile noastre au fost concentrate în această direcție. Afacerile independente continuă să aibă un rol important în societate și ele trebuie încurajate, atât pentru rolul lor în economie, cât și pentru beneficiile pe care le aduc în comunități. Deschiderea magazinului LaDoiPași 2.000 reprezintă o piatră de hotar și un succes al eforturilor noastre de a construi comunități durabile. De 11 ani, prin franciza LaDoiPași, METRO susține revânzătorii care au aderat la acest concept, îi consiliază și îi sprijină în toate aspectele importante ale business-urilor pe care le conduc.”

Adrian Ariciu, CEO METRO România

Magazinul 2.000 din rețeaua LaDoiPași a fost deschis la inițiativa unor antreprenori din sudul țării. Din dorința de a dezvolta o afacere sustenabilă, care să deservească nevoile celor peste 4.000 de locuitori din comunitate, doi antreprenori din comuna Osica de Sus s-au hotărât să dea un suflu nou spațiului care fusese, cândva, magazinul copilăriei lor. Cu ajutorul experților METRO România, antreprenorii au investit în remodelarea fostului magazin și l-au transformat într-un magazin modern LaDoiPași.

„Sărbătorim astăzi deschiderea magazinului 2.000, LaDoiPași menținându-și poziția de cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din țară. Franciza LaDoiPași este inițiativa METRO care susține comerțul tradițional din România, având alături antreprenorii care cred cu tărie că magazinul de proximitate reprezintă unul dintre cei mai importanți piloni în dezvoltarea comunităților. Le mulțumesc partenerilor noștri pentru încrederea în proiectul LaDoiPași și reconfirm angajamentul pentru susținerea afacerilor independente și a antreprenorilor locali. Consolidăm în continuare conceptul de franciză, dezvoltând sortimentul de produse și de servicii integrate, ca răspuns la nevoile comunităților. Alături de ei, oferim consumatorilor o experiență plăcută de cumpărare, în cadul unor magazine moderne și suntem responsabili de a ne îmbunătăți, împreună, performanța. Avem încredere în acest model de business, care va atinge peste 2.500 magazine la sfârșitul anului următor, pentru a rămâne un vector al comunităților locale.”

Irinel Popescu, Director de Franciză al METRO România

Ce presupune investiția în franciza LaDoiPași

Cei care doresc să achiziționeze o franciză LaDoiPași vor investi în propria afacere, în funcție de spațiul care va fi transformat, precum și de nevoile comunității pe care o vor deservi.

Contribuția METRO România începe de la aderarea la conceptul LaDoiPași și vizează deschiderea magazinului, elementele de branding, de mercantizare, dotările cu echipamente și suport IT, materialele promoționale, campaniile de promovare la nivel național, campaniile de loialitate și aniversare, dar și transferul de know-how și instrumentele de lucru în retail.

Cel mai important element de diferențiere a conceptului LaDoiPași, pe piața locală, îl reprezintă păstrarea independenței antreprenorilor. Dincolo de aceasta, se adaugă varietatea produselor comercializate în magazine, autenticitatea spațiilor care împrumută elemente din comerțul modern, dar care păstrează, totodată, familiaritatea comerțului tradițional, gradul de flexibilitate, dar și oportunitățile de evoluție create pentru antreprenorii LaDoiPași.

Conceptul LaDoiPași a fost lansat pe piața locală în 2012 și dezvoltat în regim de franciză de METRO România, pentru a susține antreprenorii locali să își dezvolte afaceri în comunitățile în care trăiesc. Lanțul s-a extins accelerat, încă de la lansarea pe piață și rețeaua numără în prezent 2.000 de magazine răspândite uniform, pe întreg teritoriul României.

Gabriel Barliga

Recent Posts

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

5 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

5 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

6 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

6 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

6 ore ago

Magda Costache, Sezamo: Supermarketul online al viitorului

Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…

6 ore ago