Rețeaua LaDoiPași a depășit 1.500 de magazine la nivel național
Reading Time: 2 minuteRețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de METRO Cash&Carry România, s-a extins alert în primele luni din 2021, ajungând să numere peste 1.500 de magazine în toată țara.
Astfel, LaDoiPași devenit cea mai mare rețea de magazine independente din România, iar până la finele anului urmează să depășească 1.600 de unități.
Încă 500 de magazine în următorii doi ani
Rețeaua a depășit anul trecut borna de 1.400 de magazine distribuite la nivel național. Obiectivul pentru anul 2023 este de a număra 2.000 de magazine de proximitate sub umbrela francizei dezvoltate de METRO Cash & Carry România.
În ciuda contextului dificil cauzat de pandemia Covid 19 și a schimbărilor cauzate la nivelul consumului și a comportamentului de consum, LaDoiPași a fost și continuă să fie unul dintre principalii piloni de creștere ai METRO la nivel local.
”Deși anul trecut a fost unul greu, iar 2021 nu este lipsit de provocări, comerțul de proximitate a fost unul din câștigătorii crizei Covid, clienții reîntorcându-se în comunitate, acolo unde se simt cel mai în siguranță. Acesta este doar unul din aspectele care au accelerat evoluția modelului de business LaDoiPași. Bineînțeles, nimic nu ar fi fost posibil fără implicarea și eforturile enorme depuse de partenerii noștri, antreprenorii care operează magazinele LaDoiPași, pe care am încercat să îi sprijinim și să le oferim tot suportul pentru a rămâne aproape de comunitatea și clienții lor, și pentru a continua să opereze o afacere competitivă și de succes.”
Irinel Popescu, Retail Director METRO Cash & Carry România
În prezent, peste 1.270 de comercianți parteneri în franciză operează un magazin de proximitate LaDoiPași, în timp ce cinci comercianți dețin mai mult de cinci unități sub brandul dezvoltat de METRO Cash & Carry România.
Antreprenorul cu cea mai amplă rețea din franciza LaDoiPași este din județul Covasna, operează zece magazine, primul fiind deschis în anul 2013, iar ultimul în martie, anul curent.
Franciza LaDoiPași are acoperire la nivel național, cu 38% din magazinele poziționate în sudul țării, 35% în nord, respectiv 27% în vest. METRO Cash & Carry România va continua extinderea în comunitățile din întreaga țară, atât urban cât și rural.
LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România. METRO operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial.
Grupul german a intrat pe piața din România în octombrie 1996. Astăzi, METRO România are 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz