După Brașov, Ploiești și Timișoara, Auchan deschide pe 20 iunie un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, la Târgu Mureș.
Sub sloganul „Jos cu prețurile!”, magazinele ATAC by Auchan propun prețuri mici la scară generalizată, precum și un sistem de prețuri cu reducere în cascadă, pentru cantități mai mari, datorită optimizărilor de game și reducerii cheltuielilor de operare.
Astfel, hipermarketul Auchan Târgu Mureș Sud, situat pe bulevardul 1 Decembrie 1918, devine ATAC Hiper Discount by Auchan și propune clienților o gamă diversificată de peste 17.000 de produse, inclusiv o ofertă variată de produse realizate în propriile laboratoare Auchan, precum și o selecție de servicii utile.
Cu o suprafață de peste 6200 mp, ATAC Târgu Mureș răspunde puterii de cumpărare a consumatorilor, oferind un sortiment variat de produse alimentare și non-alimentare, de la fructe și legume, produse de brutărie și cofetărie, carmangerie, pește proaspăt și mâncare gătită, cât și articole de băcănie, detergenți și produse de curățenie, cosmetice și articole de îngrijire, băuturi alcoolice, răcoritoare, produse nealimentare sezoniere și de primă necesitate, la prețuri foarte avantajoase.
Noul format de hiper discount propune în continuare o experiență facilă și confortabilă la cumpărături, păstrând aleile largi, oferind un parcurs rapid clienților, o semnalizare vizibilă a categoriilor și un număr mare de case de marcat (atât case cu servicii de scanare și încasare asigurate de casierii Auchan, cât și case care pot fi operate în regim self check-out). Peste 100 de angajați lucrează în ATAC Târgu Mureș, iar magazinul este deschis zilnic în intervalul 7:00-21:00.
„Ritmul accelerat de deschideri pe formatul ATAC vine ca urmare a confirmării acestui model în rândul comunităților locale. Propunem consumatorilor – fie aceștia persoane fizice sau juridice, o soluție eficientă de discount, cu reduceri progresive pe măsură ce volumul achiziționat crește, contribuind astfel semnificativ la economisirea bugetului unei familii sau afaceri. Suntem mulțumiți de evoluția acestui format în care oferim prețuri și mai mici consumatorilor, și sperăm că și locuitorii din Târgu Mureș vor aprecia aceste avantaje”
Ioana Toșa, Director Vânzări Auchan Retail România.
Conceptul de hiper discount răspunde puterii de cumpărare a românilor, cu un sortiment variat de produse, atât mărci și produse românești, branduri internaționale consacrate, cât și produse marcă proprie la un excelent raport calitate-preț.
Prețurile sunt reduse ca urmare a unor investiții ce au vizat reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice, precum și reducerea costurilor de transport și a investițiilor în decor și publicitate. Totodată, în ATAC, retailerul aprovizionează și manipulează produsele la palet și bax, utilizând un mobilier adaptat, prezintă game de produse esențiale, reduce consumabilele, ambalajele și spațiile de depozitare și negociază achiziția de cantități mari pentru prețuri mai bune.
În plus, clienții magazinului ATAC Târgu Mureș au în continuare oportunitatea de a contribui în mod activ la protejarea mediului înconjurător prin serviciul de colectare a uleiului alimentar uzat, Sistemul de Garanție – Returnare pentru colectarea ambalajelor tip PET, din aluminiu și sticlă, dar și raionul Zero Risipă unde produsele care se apropie de termenul de expirare au reduceri considerabile de preț.
Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…
World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…
Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…
Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…
Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea…
Beyond Business School, companie fondată de antreprenorii în serie Andra Ghibuțiu și Grégoire Vigroux, anunță lista finală cu cei 66…