Stiri Marketing

retailArena se intoarce cu o noua editie sub sloganul REthink retail!

12 oct. 2017 2 min

retailArena se intoarce cu o noua editie sub sloganul REthink retail!

Reading Time: 2 minute

retailArena REthink retail aduce fata in fata retailul modern si cel traditional pentru un schimb win-win de strategii si tehnici de fidelizare a consumatorilor pe o piata in care viteza conteaza, iar digitalul este o veriga ce nu poate lipsi din lantul comertului omnichannel.

retailArena se adreseaza atat marilor lanturi de retail, magazinelor online cat si furnizorilor de servicii, specialistilor in logistica si marketing, proprietarilor de spatii comerciale si producatorilor din FMCG. Vino la eveniment si vei afla cele mai noi tehnici de fidelizare aplicate de retaileri moderni si traditionali pentru a-i atrage pe consumatorii actuali, care resimt deopotriva presiunea timpului si din a caror vocabular online-ul este nelipsit.

25 Octombrie – Marketing Day

Atacam provocarile retailerilor si schimbarile in comportamentul cumparatorilor. Despre mixul de produse, marketing & branding si canale de vanzari. Un panel special dedicat real estate-ului.

Mihai Bonca, consultant si fondator Brand Architects va sustine la finalul zilei workshop-ul „Iconoclasts applied to Marketing”  unde vom discuta despre Strategii si tips&tricks pentru a mentine retailul in permanenta actualizat intr-o piata in viteza.

26 Octombrie – Omnichannel Day

100% strategii omnichannel, despre smart & digital shopping, eficientizarea canalelor de vanzari, tehnologii noi mobile-ready si customer experience integrat.

Guido Jansen, un excelent public speaker cu zeci de prezente internationale, Community Manager si specialist in optimizarea proceselor magazinelor online si cresterea ratelor de conversie va sustine workshop-ul „Persuasive eCommerce” in completarea zilei dedicate comertului omnichannel.

Nu rata prezenta unor speakeri in cele 2 zile de conferinta precum Iulian Stanciu, CEO eMAG, Alex Bratu, country manager JYSK Romania, Florin Filote, director eMAG Marketplace, Valer Hancas, manager Corporate Affairs & Comunicare Kaufland Romania, Nikos Tzinieris, commercial director PepsiCo, Romina Ardelean, consultant GfK, Cosmin Dan, senior analist Euromonitor International, Cornel Morcov, CCO FAN Courier sau Oana Ilie, research manager iSense Solutions.

 

De ce sa participi si de ce retailArena este evenimentul potrivit pentru tine?

  • Aici gasesti informatii de ultim moment din domeniul retailului
  • Aplicatii practice din strategiile de marketing si vanzari ale unor companii importante din domeniu
  • Idei noi pentru timpuri noi: avantajele unei afaceri in retailul traditional vs. comert electronic
  • Networking cu actualii si viitorii parteneri de afaceri intr-un mediu relaxat, unde poti identifica noi oportunitati de business.
  • Cifre, cifre si iar cifre! Ti-am pregatit 3 studii de piata exclusive pentru noi realizate de GFK, iSense Solutions si Euromonitor International
  • Anul trecut am adunat o comunitate impresionanta, peste 300 de participanti din retail, eCommerce, producatori, consultanti de real-estate, proprietari de spatii comerciale si mall-uri, agentii de branding si media.
Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: