Featured

Retail Revolution: Luxul este o investiție pe termen lung – Camelia Șucu, Natuzzi România

Reading Time: 2 minute

Dacă la început, anii 2000, românii au intrat zona produselor premium mai mult aspirațional, în prezent luxul este perceput la fel ca în alte piețe din lumea întreagă, drept o decizie pentru confort și calitate pe termen lung, adică o investiție, consideră Camelia Șucu, antreprenor, fondator și CEO Natuzzi România.

După acea perioadă de început, inerentă de altfel, a urmat, în opinia Cameliei Șucu, perioada ”educației” consumatorului, pentru a face diferența între original și ne-original, între calitatea medie și premium. Pe de altă parte, românii au trecut de la a privi luxul ca pe un moft, din snobism eventual, la a lua decizia pentru un produs de lux ținând cont de criterii precum calitate, durabilitate, valoare pe termen lung.

”A fost exact cazul produselor de mobilier de lux, zonă în care activez de foarte mulți ani, unde am început odată exact în momentul în care am adus Natuzzi în România, să ne implicăm și pe educația clienților”, spune Camelia Șucu. Și nu oricum, cu sfaturi de genul ”e bine să cumpărați o canapea Natuzzi pentru că este de o calitate excepțională”, ci pe ideea de a le transmite intenția creatorului brandului, cum și cu ce se diferențiază, de fapt, de produse percepute drept ”similare” din piață, adaugă ea.

Achiziția mobielierului de lux este o investiție, fără nicio îndoială, pentru că o piesă marca Natuzzi este produsă cu cele mai bune materiale, într-o multitudine de culori și modele, și implică multe ore de studiu, design și alegere a liniilor care definesc colecțiile. ”Pasquale Natuzzi, fondatorul brandului, este un munte de creativitate de energie, de altfel, fiind cel care inspiră întreaga echipă Natuzzi din Italia, dar și pe noi, partenerii săi”, spune Camelia Șucu.

De altfel, ownerul brandului Natuzzi, având în vedere parteneriatul excepțional din România, a decis deschiderea fabricii de la Baia Mare, unde lucrează 1.500 de angajați, pentru a produce colecții din seria Natuzzi Edition. ”Este vorba despre acel affordable luxury, piese și colecții destinate bugetelor medii și peste medie ale familiilor din România”, explică CEO-ul Natuzzi România.

Planurile din acest an ale companiei Natuzzi România cuprind inclusiv deschiderea a cel puțin două noi showroom-uri, în Timișoara și Iași.

Mihaela Pântea

Jurnalist senior, cu peste 23 ani de experiență în media&publishing, cu burse de studii economice și jurnalism economic la Reuters/FT, Banca Mondială și Freedom House Foundation, absolventă de Finanțe – Bănci, ASE București, a creat și a coordonat proiecte editoriale de marcă – print, online și video - în presa high quality din România – la Forbes, Adevărul, Gândul.

Recent Posts

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

56 de minute ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

o oră ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

2 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

2 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

2 ore ago

Magda Costache, Sezamo: Supermarketul online al viitorului

Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…

2 ore ago