Reprezentanta României la Academia Roger Hatchuel
Reading Time: 2 minuteOana Oprea, Digital Creative Planner la Jazz Communication, este cea care a câștigat competiția pentru Academia Roger Hatchuel, de la Cannes Lions, organizată de The Alternative School for Creative Thinking. Anterior, alături de coechipiera ei, se calificase și pentru Eurobest, în cadrul aceluiași program dedicat studiului creativității.
Pentru a câștiga un loc în prestigioasa clasă Roger Hatchuel 2020, ale căror cursuri se țin pe durata Festivalului de Creativitate Cannes Lions, tinerii au înscris câte un clip în care să își demonstreze abilitățile creative. Oana a încărcat un clip pe Tik Tok în care argumentează de ce ar trebui să fie favorita juriului.
Juriul a fost format din: Alexandra Radu (Rogalski Damaschin), David Blake (Cannes Lions), Bianca Dumitrașcu (Caracter cu Caracter), Anders Lange (Entername), Miruna Mihalache (Albalact), Sebastian Olar (Creative Partner), Inayed Khalid (MBQ), Filip Gonzacenco (Publicis Paris).
Roger Hatchuel Academy este o platformă de studiu intensiv lansată de festivalul Cannes Lions și dedicată juniorilor de până în 23 de ani care aspiră la o cariera în industria de marketing și comunicare și care urmează studii de profil.
Anul acesta, Cannes Lions, programat să aibă loc în luna iunie, se amână pentru octombrie. Noile date anunțate de organizatori sunt 26-30 octombrie.
În ultimii 16 ani, peste 20 de tineri români au studiat în cadrul Roger Hatchuel, prin intermediul The Alternative School, care oferă mentorat și selectează candidați de top pentru festivaluri internaționale de creativitate, precum Cannes Lions și Eurobest.
Later edit: Ediția de anul acesta a Cannes Lions a fost anulată. Următoarea ediție va avea loc între 21 -25 iunie 2021.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz