Noul Renault Captur păstrează versatilitatea, caroseria biton și spațiul interior generos ale generației precedente, împreună cu o gamă de echipamente hi-tech ingenioase.
Potrivit Renault, Captur este “la voiture à vivre” a segmentului B, fiind versatil și multi-valent, compact la exterior (4,23m), dar și spațios la interior, modular pentru a se adapta nevoilor clienților, atât în oraș, cât și în afara lui. Captur s-a vândut în peste două milioane de unități în 90 de țări din întreaga lume, de la lansarea de acum zece ani.
Noul Captur adoptă noul limbaj de design inițiat de Gilles Vidal, Head of Design la Renault, jucându-se cu modurile în care cade lumina, cu liniile întinse și detaliile precise, pentru a crea un efect de eleganță și dinamism.
Noua parte frontală a lui Captur capătă un aspect mai elegant, mai tehnologizat, cu logo-ul Nouvel’R dintr-o singură bucată încorporat în grila multifațetată, precum și o capotă mai înaltă, dar mai plată.
Mai expresiv la interior și la exterior, designul oferă o notă unică de eleganță și spirit sportiv, prin noua echipare Esprit Alpine. Acest nou design sofisticat conferă senzația că Noul Captur face parte din segmentele superioare de piață.
Partea frontală are o priză de aer orizontală deasupra splitter-ului aerodinamic și o alta în spoilerul față, pentru răcirea motorului. Două prize de aer poziționate de fiecare parte a grilei frontale, lângă luminile de zi, contribuie la aerodinamică și la răcirea frânelor față.
Noile lumini frontale dispun de tehnologie full LED ca dotare standard pentru toate nivelurile de echipare. La fel ca pe Noul Clio, luminile de zi cu LED-uri iau o formă verticală de romb pe jumătate, inspirată de logo-ul mărcii. Farurile prind viață într-o nouă secvență de bun venit atunci când portierele sunt deblocate de la distanță.
Carcasa farurilor din spate este transparentă, dezvăluind interiorul blocurilor optice. Combinat cu noul logo și difuzorul reproiectat, această caracteristică oferă părții din spate un aspect mai contemporan.
Echiparea Evolution are jante Flexwheel de 17 inchi (jantele din aliaj de 17 inchi sunt opționale), cu ornamente de culoare negru mat, în partea inferioară a portierelor, precum și în părțile din față și din spate.
Echiparea superioară Techno dispune de jante din aliaj de 18 inchi și o vopsea High Gloss Black pe partea inferioară a caroseriei și pe linia centurii.
Noua echipare Esprit Alpine poate fi identificată imediat, cu logo-urile sale Ice Black, marginile geamurilor în High Gloss Black, jante de 19 inchi cu design și ornamente mate specifice, de culoare Slate Grey.
Caroseria e disponibilă în șase culori: Pearl White, Oyster Grey, Starry Black, Gunmetal Grey, Iron Blue și Flame Red. Schema opțională de culori în două tonuri este populară printre clienți, care pot selecta Highland Grey, Starry Black sau Perle Beige pentru plafon și oglinzile laterale. Această ultimă culoare este o nuanță de șampanie.
Ducând personalizarea și mai departe, pachetul opțional de culori exterioare include oglinzi laterale în Highland Grey sau Perle Beige (High Gloss Black este standard), cu părțile inferioare din față și din spate și pasajele laterale de desupra roților în Highland Grey, Perle Beige or High Gloss Black.
Habitaclul are o tapițerie nouă și ecrane noi de bord. Disponibil în funcție de echipare, sistemul multimedia OpenR Link cu Google încorporat oferă cea mai bună tehnologie la bord prin Android Automotive 12, o premieră mondială pentru segmentul B.
Arhitectura electronică complet nouă duce siguranța la un nou nivel, cu o gamă de sisteme de ultimă generație pentru asistența la conducere, inclusiv funcția de conducere hibridă predictivă și Active Driver Assist, pentru conducerea autonomă de nivel 2.
Noul Captur primește noi ecrane de bord de până la 10,25 inchi (24×9 cm) în diagonală, în funcție de echipare. Această dimensiune este compatibilă cu opțiunea de navigație, oferind un afișaj color pe panoul de instrumente, orientat spre șofer.
Sistemul hi-fi Harman Kardon, disponibil în funcție de echipare, include nouă difuzoare (două tweetere și două woofere în față și în spate și un subwoofer în portbagaj). Oferind o experiență sonoră captivantă, acesta cuprinde cinci programe special create pentru Renault de Jean-Michel Jarre: Studio, Podcast, Concert, Immersion și Club.
Țesătura scaunelor este din material textil de culoare gri pe echiparea Evolution și are cusături galbene pe cea Techno, cu un model diamantat Renault (3/4) pe suporturile laterale interioare ale scaunelor din față. Noua echipare Esprit Alpine vine cu o tapițerie cu granulație multi-texturată pe scaune și pe panourile portierelor și o inserție albastru-gri pe tabloul de bord.
Habitaclul face aluzie la brandul Alpine, un simbol al eleganței sportive în stilul francez, prin drapelul național prezent în partea laterală, centurile de siguranță ce prezintă cusături albastre, pedalele sport placate cu aluminiu, pragurile de ușă personalizate și un volan special.
Spațiul pentru genunchii pasagerilor din spate este printre cele mai bune de pe piață, la 221 mm, datorită banchetei din spate care se poate glisa înapoi peste 16 cm. Habitaclul include un total de 24,7 litri de spațiu de depozitare, inclusiv un torpedou de 7 litri și, în funcție de echipare, buzunare pentru hartă pe spatele scaunelor din față.
Pe lângă limitarea utilizării cromului, Renault înlocuiește pielea cu un material granulat. Acest lucru confirmă obiectivul mărcii de a elimina complet materialele de origine animală până în 2025. Toată tapițeria Noului Captur e realizată din țesături reciclate selectate pentru amprenta lor mică de carbon, fără a compromite calitatea, senzația și confortul. Echiparea Esprit Alpine conține țesături reciclate și reciclabile în tapițerie în proporție de peste 26%, prin utilizarea materialelor bio, precum materialul granulat acoperitor, și cânepa.
Noul Captur are un portbagaj cu un volum maxim de 616 litri când bancheta din spate este împinsă complet în față (un câștig de 132 litri). Portbagajul este modular, cu o banchetă spate glisantă de peste 16 cm și o podea detașabilă care creează un spațiu suplimentar de depozitare. Cu scaunele din spate rabatate (2/3-1/3 split), lungimea sarcinii este de 1,57 m.
În funcție de țara de vânzare, Noul Renault Captur va fi disponibil în cinci versiuni de motorizare, inclusiv full hybrid E-Tech de 145 CP, deja aleasă de peste 41% dintre clienții din Franța. Trenul de rulare a fost revizuit, iar servodirecția recalibrată. În funcție de echipare, sistemul Extended Grip optimizează tracțiunea indiferent de vreme. Sub capotă sunt disponibile șase tipuri de motorizări și trei tipuri de combustibil.
Construit tot la fabrica din Valladolid, Noul Renault Captur va fi disponibil în Europa începând cu aprilie 2024.
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…