Cum plănuiește Paul Chipriean, directorul REHAU Window Solutions România, să consolideze prezența companiei pe piața din România cu focus pe tranziția la o economie mai verde și un impact pozitiv asupra mediului și a comunităților.
REHAU Window Solutions oferă o gamă variată de soluții și produse premium, de înaltă calitate, dezvoltate pentru a răspunde tuturor nevoilor clienților noștri, dar și normelor specifice din construcții. Cele mai cunoscute soluții din portofoliul nostru sunt desigur cele pentru uși și ferestre. Aici, cea mai nouă inovație este sistemul ARTEVO Terra, bazat pe performanța de 360 de grade a sistemului existent ARTEVO, lansat pe piața din România în toamna anului trecut. ARTEVO Terra este realizat din PVC bioatribuit ca un material sustenabil suplimentar, ceea ce maximizează reducerea emisiilor de CO2 în comparație cu utilizarea PVC-ului virgin și evidențiază o dată în plus cât de important este subiectul sustenabilității în businessul nostru. Pe lângă ARTEVO, portofoliul nostru se laudă și cu ferestrele SYNEGO, care, la rândul, lor sporesc economiile în materie de costuri cu încălzirea.
Acestea se mândresc cu proprietăți excelente de izolare termică, cu până la 45% mai mare în comparație cu o fereastră standard, și sunt disponibile de asemenea și în varianta culisantă. De asemenea, portofoliul REHAU Window Solutions pune la dispoziție clienților și soluții pentru design. KALEIDO COLOR oferă peste 400 de posibilități de design pentru sistemul de fereastră ales. De la aspectul real de lemn până la suprafețe exclusive din aluminiu sau nuanțe clasice atemporale, KALEIDO COLOR este soluția care oferă personalitate designului interior. Alte soluții REHAU Window Solutions sunt și pragurile RAUCERO, de la nivelul pardoselii, sistemul de protecție împotriva căderilor SKYFORCE sau mânerele LINEA, care oferă o siguranță suplimentară și subliniază liniile clare ale ferestrelor moderne prin aspectul lor simplu. Nu în ultimul rând, REHAU Window Solutions pune la dispoziția clienților și sistemul Smart Guard pentru protecția preventivă împotriva efracției.
Rezultatele primelor șase luni ale anului au fost conforme așteptărilor și previziunilor noastre. Încă de la începutul anului, am direcționat resurse către dezvoltare, acest lucru fiind atestat și de prezența noastră în cadrul celei mai mari expoziții internaționale de profil, Fensterbau Frontale. Acest lucru s-a resimțit de asemenea și în business și preconizăm că vom încheia 2024 pe un trend ascendent.
Planurile mele în calitate de director al REHAU Window Solutions România sunt de a consolida prezența companiei în piață, de a a inova și de a ne depăși limitele continuu. Pe termen scurt, ne dorim să îmbunătățim eficiența operațională, să ne adaptăm rapid la cerințele pieței care se află în continuă schimbare și să facem față provocărilor iminente venite pe fondul situațiilor geo-politice. Pe termen mediu și lung, țintim să ne păstrăm poziția de lider în soluții sustenabile pentru ferestre și uși, să contribuim activ la tranziția către o economie mai verde, dar și să asigurăm un impact pozitiv asupra mediului și comunităților în care operăm.
Inaugurarea Centrului de Distribuție și Laminare Window Solutions din județul Sibiu a avut loc acum un an, în urma unei investiții de 10 milioane de euro a REHAU Window Solutions. Acest centru logistic face parte din strategia de creștere globală a grupului REHAU și ajută REHAU Window Solutions să deservească mai ușor piața regională și clienții, oferind servicii la o calitate superioară mult mai rapid. Astfel, acum, la un an după inaugurarea sa, produsele REHAU Window Solutions pleacă din Sibiu mai ușor în toată România, dar și în țări precum Republica Moldova, Bulgaria sau Grecia. Prin urmare, această investiție a ajutat divizia de ferestre a REHAU să răspundă mai rapid cerereii venite din partea clienților. Centrul de Distribuție și Laminare are o suprafață de 52.900 de metri și acomodează un depozit modern și o linie de înfoliere pentru divizia de ferestre și uși, ceea ce pune România pe harta fabricilor REHAU Window Solutions la nivel internațional.
Sustenabilitatea a făcut întotdeauna parte din ADN-ul REHAU. La rândul său, divizia de ferestre s-a concentrat încă de la început pe dezvoltarea produselor mai prietenoase cu mediul. În ultimele trei decenii, am implementat astfel conceptul de economie circulară (circular economy) și am lansat eticheta EcoPuls, purtată în acest moment de toate sistemele noastre de ferestre, care atestă faptul că fereastra respectivă a fost realizată ținând cont de acest principiu al sustenabilității. Economia circulară a devenit în ultimele trei decenii unul din principiile primordiale ale companiei. La nivel global, există milioane de ferestre vechi realizate din PVC care se pot transforma într-o resursă valoroasă pentru alte ferestre noi. Astfel, pentru a asigura recuperarea eficientă a materialului uzat, a fost înființată o rețea la nivel european cu aproape 2.000 de parteneri prin care REHAU colectează acest PVC vechi. Aceste ferestre sunt separate în diverse materii prime și reciclate, cum ar fi sticla și metalul, iar componentele din PVC, care provin în principal din vechile profile de ferestre, sunt prelucrate în granule de reciclare.
Prin procesul de extrudare, REHAU permite producerea de profile de ferestre care se compun în interior din acest material reciclat. Rezultatul final este fereastra care poartă eticheta EcoPuls, pregătită să facă parte din casa oricărui client, oferind aceași performanță, dar într-un mod mai prietenos cu mediul. Calitatea premium pe care o oferim garantează întotdeauna durata de viață maximă a ferestrelor noastre, care, datorită eficienței energetice ridicate, contribuie de asemenea la conservarea resurselor în faza de utilizare. Vom continua să punem la dispoziție oamenilor soluții de tâmplărie care să contribuie la un mediu mai bun și ne angajăm ca în viitorul ce urmează să creștem proporția de material reciclat din sistemele noastre de ferestre, oferind desigur în continuare și cele mai înalte standarde în ceea ce privește calitatea.
Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…
World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…
Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…
Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…
Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea…
Beyond Business School, companie fondată de antreprenorii în serie Andra Ghibuțiu și Grégoire Vigroux, anunță lista finală cu cei 66…