Stiri

REHAU: Când inovația deschide ușa sustenabilității

21 oct. 2024 4 min

REHAU: Când inovația deschide ușa sustenabilității

Reading Time: 4 minute

Cum poate să alimenteze inovația strategiile de sustenabilitate ale unei companii care produce soluții pentru ferestre, ne explică Mihaela Paraschiv, Corporate Communication & Marketing Manager la REHAU Window Solutions Romania. 

REHAU Window Solutions parte a Grupului REHAU, este o companie care nu doar produce ferestre, ci deschide uși către un nou mod de a trăi: mai sustenabil, mai confortabil și mai modern. La nivel internațional, REHAU Window Solutions are o experiență de zeci de ani în care a mizat puternic pe cartea inovației și a reușit în scurt timp să stabilească tendințele în materie de performanță și design. Pe piața din România, REHAU Window Solutions este prezentă de aproape 30 de ani, timp în care și-a urmat misiunea de a oferi soluții premium, calitative, care să creeze un mediu sigur. La intrarea pe piața locală, REHAU Window Solutions a adus expertiza și calitatea germană mai aproape de consumatori și a creat noi standarde în materie de performanță. Cu timpul, grație unei strategii clare de a se adapta la nevoile și cerințele pieței, REHAU Window Solutions a devenit un jucător de seamă în industrie și și-a asigurat rolul de pionier în inovație și sustenabilitate.  

În ultimii 30 de ani REHAU Window Solutions a realizat numeroase progrese care au contribuit la redefinirea standardelor din industrie. Una dintre cele mai importante realizări ale companiei germane este dezvoltarea sistemelor de ferestre conforme standardelor viitorului. REHAU a adus pe piața locală ferestre deja potrivite pentru casele pasive și normele nZeb impuse de Uniunea Europeană. Pe lângă implicarea în realizarea ferestrelor sustenabile, REHAU Window Solutions a propus soluții pentru case mult mai confortabile, cu ajutorul unui design modern, deosebit de eficient din punct de vedere energetic.

„Aceste eforturi de a aduce în piață ferestre premium, sustenabile și performante ne-au fost atestate de asemenea atât la nivel internațional, cât și local”

Mihaela Paraschiv, Corporate Communication & Marketing Manager la REHAU Window Solutions Romania. 

În 2008, REHAU Window Solutions a revoluționat piața ferestrelor cu ajutorul materialului patentat  
RAU-FIPRO X, care a combinat cele mai bune proprietăți din lumea plasticului și a fibrei de sticlă pentru a crea un nou tip de material. Astfel, ferestrele din gama GENEO realizate cu acest material au devenit soluția ideală pentru piața de tâmplărie. REHAU Window Solutions a depășit însă aceste performanțe, aducând în toamna anului trecut ultima inovație în materie de ferestre – ARTEVO, o dezvoltare a sistemului GENEO. Prin utilizarea optimizată a materialului de înaltă performanță RAU-FIPRO X, ARTEVO redefinește complet limitele a ceea ce este posibil în materie de dimensiune.  

După doar un an de la lansare, ARTEVO s-a bucurat de aprecierile experților în construcții și design interior, devenind  unul dintre cele mai premiate sisteme de ferestre din portofoliul REHAU Window Solutions. O altă realizare importantă a companiei este reprezentată de inaugurarea Centrului de Distribuție și Laminare  Window Solutions din județul Sibiu, care  a avut loc în toamna anului trecut.  

„Suntem deosebit de mândri că ne-am putut implica în campanii sociale care au adus un plus de eficiență, siguranță și confort în viața de familie. Astfel, prin prezența la evenimente destinate acestora, am putut să consolidăm poziția brandului față de importanța acestor aspecte. De-a lungul anilor am fost alături de cei mici prin organizarea diverselor activități destinate lor, menite să le dezvolte creativitatea și imaginația”

Mihaela Paraschiv, Corporate Communication & Marketing Manager la REHAU Window Solutions România.

Inovația a fost tot timpul un aspect crucial pentru REHAU Window Solutions. Fiecare fereastră, fiecare profil și fiecare detaliu este rezultatul unei colaborări strânse între experți în inginerie, designeri și specialiști în sustenabilitate, rezultatul final însemnând produse care depășesc standardele industriei și impresionează prin funcționalitate și design. 

„Ne-am dorit întotdeauna să fim un pionier în ceea ce privește inovația și să anticipăm trendurile pieței și nevoile clienților întocmai pentru a putea fi mereu cu un pas în față. Prin urmare, putem afirma faptul că strategia REHAU Window Solutions de a inova este centrată pe identificarea și anticiparea nevoilor clienților noștri, precum și pe integrarea celor mai noi tehnologii și tendințe din industrie. În plus, punem foarte mult accent pe sustenabilitate astfel că orice produs nou REHAU Window Solutions este dezvoltat având acest aspect în minte, așa cum este și cazul ARTEVO, care stabilește noi repere în materie de sustenabilitate”, spune Mihaela Paraschiv, Corporate Communication & Marketing Manager la REHAU Window Solutions România.  

La nivel global, compania lucrează de mai bine de trei decenii la producția sistemelor de ferestre sustenabile. Astăzi, sustenabilitatea este un principiu de bază pentru REHAU Window Solutions, care a obținut rezultate impresionante la acest capitol. Compania a introdus eticheta „EcoPuls”, purtată în prezent de toate sistemele de ferestre, care atestă faptul că fereastra a fost realizată într-un mod sustenabil prin utilizarea unor materiale reciclate.  

„Promisiunea noastră de a dezvolta sustenabil este evidențiată și prin cifre. În momentul de față, 60% din profilurile noastre sunt deja realizate cu material reciclat, proporția acestuia fiind între 40% și 75% și urmând să fie crescută continuu. Prin acest mod, am economisit anual 97.000 de tone de emisii de CO2, ceea ce corespunde cantității de dioxid de carbon absorbite de o pădure de mărimea Berlinului. În prezent, ne acoperim în proporție de 100% prin producție proprie necesarul nostru de material reciclat și astfel garantăm întotdeauna o calitate înaltă. Prin implementarea acestor practici sustenabile, ferestrele noastre devin ferestre pentru generații și aduc o contribuție importantă la protejarea planetei” 

Mihaela Paraschiv, Corporate Communication & Marketing Manager la REHAU Window Solutions România

REHAU Window Solutions își menține angajamentul de a continua să inoveze ferestrele pentru a fi potrivite viitorului. De asemenea, sustenabilitatea va rămâne principiul după care compania se ghidează și își gestionează businessul, întrucât siguranța generațiilor viitoare pentru REHAU este un lucru deosebit de important. În viziunea REHAU Window Solutions, alegerea ferestrelor nu este doar o decizie practică, ci o investiție în calitatea vieții și un pas spre crearea unui mediu care oferă tot confortul, siguranța și liniștea de care avem nevoie pentru a prețui momentele cu adevărat importante. 

„În ultimii ani, am observat o creștere semnificativă a cererii de soluții sustenabile și eficiente energetic, iar acest lucru a oferit un impuls industriei de a inova cu ajutorul unor materiale și procesele tehnologice mai prietenoase cu mediul. Și noi, la REHAU Window Solutions, am continuat să evoluăm în această privință. Sustenabilitatea a fost pentru noi un factor important încă de la început, astfel că ne-am remarcat ca pionieri în industrie prin utilizarea de material reciclat, iar în ultimii am reușit să creștem continuu proporția acestuia din compoziția ferestrelor. Contribuim de asemenea la scăderea emisiilor de carbon oferind o perioadă cât mai mare de viață pentru sistemele din portofoliul nostru”

Mihaela Paraschiv, Corporate Communication & Marketing Manager la REHAU Window Solutions România
Array

Articole pe aceeași temă: