Companii Creativitate Digital MarComm PR Publicitate Stiri

Regina Maria, McCann PR și McCann Bucharest, SILVER la Cannes Lions

21 iun. 2019 2 min

Regina Maria, McCann PR și McCann Bucharest, SILVER la Cannes Lions

Reading Time: 2 minute

Campania rețelei de sănătate Regina Maria și a McCann PR și McCann Worldgroup, „Internet’s residency exam” – Internet versus Rezidențiat – a câștigat Silver la categoria PR din cadrul Cannes Lions 2019. Categoria a cuprins 1857 de înscrieri din 67 de țări. 242 au ajuns pe shortlist-ul anunțat marți, înainte de acordarea premiilor.

Campania „Internet’s residency exam” – Internet versus Rezidențiat – s-a desfășurat din noiembrie 2018 până aprilie 2019, lansând un mesaj de educare și încurajare a comportamentului preventiv în sănătate. Propunerea interactivă manifestată în campanie a avut singur răspuns posibil: pregătirea și experiența unui medic nu pot fi egalate de o căutare pe net.

Alături de jurnalistul Vice a fost replicat examenul de Rezidențiat exact chiar în ziua în care acesta a avut loc, adăugând doar o conexiune rapidă la Internet. Rezultatul, doar 36 de raspunsuri din 200 au fost corecte, chiar și cu sprijinul Internetului. Anul acesta, cu ocazia Zilei Mondiale a Sănătății, toți cei care caută răspunsuri medicale online au fost invitați să treacă ei înșiși printr-o simulare a examenului de Rezidențiat, online, pe site-ul reginamaria.ro.

„Este nevoie de incisivitate pentru a schimba un comportament, iar acum am primit confirmarea că Dr. Google nu locuiește doar în România”, a declarat Cătălin Dobre, Chief Creative Officer, McCann Worldgroup România.

Campania a fost transmisă atât în media, cât și în social media, iar rezultatele înregistrate au fost peste așteptări: 11% dintre voucherele emise prin campania de pe site-ul reginamaria.ro s-au transformat în vizite la medic, Regina Maria înregistrând în acestă perioadă o creștere a programărilor cu 43,29%.

„Un premiu de asemenea anvergură spune multe despre standardele la care lucrăm, despre viziunea noastră în categoria de healthcare și ne pozitionează foarte curajos pe plan internațional”, a precizat Ruxandra Vasilescu, Business Account Director, McCann PR.

„Am devenit prima companie din domeniul serviciilor de sănătate din România premiată la Cannes. Am susținut cu entuziasm ideea creativă din spatele campaniei și vom continua seria inițiativelor inovatoare în beneficiul pacienților noștri”, a conchis Greta Redeleanu, Marketing Director, Regina Maria.

Mai multe detalii despre campania câștigătoare puteți regăsi în articolul  „Din culisele campaniei <<Internet vs. rezidențiat>>”

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: