Categories: Stiri

Reducerile Xiaomi de Black Friday. Aspirator la 2000 de lei

Reading Time: 2 minute

Xiaomi anunță astăzi promoțiile de Black Friday ce oferă pasionaților de tehnologie oportunitatea de a achiziționa produse remarcabile la prețuri speciale, ce includ smartphone-uri cu reduceri ce depășesc 35% și wearables și gadget-uri smart cu preț mai mic și cu 50%.

Produsele cu prețuri speciale sunt disponibile în Mi Home și în rețelele partenerilor eMag, Altex și Flanco, pe durata campaniilor de Black Friday derulate de fiecare retailer.

Concentrate pe tema „Don’t Miss Out”, promoțiile de Black Friday din acest an sunt create pentru a asigura o experiență de cumpărare eficientă și accesibilă, cu oferte exclusive pentru toți utilizatorii..

Xiaomi pregătește reduceri surpriză la cele mai populare dispozitive, inclusiv seria Xiaomi 14T, seria Redmi Note 13 și produsele AIoT. De la smartphone-uri la dispozitive inteligente pentru casă, reducerile imbatabile ale Xiaomi fac din Black Friday momentul perfect pentru un update de tehnologie.

Printre numeroasele smartphone-uri, dispozitive wearable și produse inteligente din segmentul AIoT ce vor fi disponibile la prețuri speciale, Xiaomi listează și:

Xiaomi 14T, noul smartphone de top, cu remarcabile capacități foto și video și un modul de camera dezvoltat împreună cu Leica, în varianta de 12+512GB, la prețul special de 2499 lei, redus de la prețul recomandat de 3299 lei, disponibil pe MiHome și în rețeaua Altex;

Redmi Note 13, cu o cameră foto de 108 MP, ecran AMOLED dinamic de 120 Hz și procesor puternic Snapdragon 685, la un preț de 649 lei, redus de la prețul recomandat de 1099 lei, disponibil pe MiHome;

Xiaomi Smart Band 9, în varianta de culoare Titan Grey, cu o durată lungă de viață a bateriei, de 21 de zile cu o utilizare regulată, la un preț de 159,99 lei, redus de la prețul recomandat de 239,99 lei, disponibilă pe eMag;

Xiaomi Buds 5, căști performante in-ear, true wireless, cu system Bluetooth 5.4, în varianta de culoare Ceramic White, la un preț de 469,99 lei, redus de la prețul recomandat de 799,99 lei, disponibile în rețeaua Flanco;

Redmi Watch 4, în varianta Black, ceas inteligent cu numeroase funcții avansate și companion pentru activități sportive, la un preț de 279,99 lei, redus de la prețul recomandat de 379,99 lei, disponibil pe eMag;

Xiaomi Smart Air Fryer Pro 4L, cu izolație termică în trei straturi și o fereastră transparentă pentru a monitoriza vizual etapele de gătire în timp real, la un preț de 289,99 lei, redus de la prețul recomandat de 699,99 lei, disponibilă pe MiHome;

Xiaomi Robot Vacuum X20+, cu stație de bază puternică, performanțe ridicate de aspirare și curățare, evitare agilă a obstacolelor și interacțiune inteligentă, la un preț de 1999,99 lei, redus de la prețul recomandat de 2649,99 lei, disponibil în rețeaua Flanco;

Xiaomi Electric Scooter 4Pro Gen2, trotinetă electrică de 10 inchi, pliabilă, în varianta de culoare neagră, aflată deja la a doua generație, la un preț de 1999,9 lei, redus de la prețul recomandat de 2.599,9 lei, disponibilă în rețeaua Altex;

Cristi Dorombach

Recent Posts

CPE România anunță achiziționarea integrală a acțiunilor de la Custom Group

CPE România, lider global în soluții de tehnologie pentru retail, aviație și logistică, anunță cu mândrie o etapă de transformare…

19 minute ago

Creștere uriașă a comenzilor de Black Friday. Topul produselor în primele 30 de minute

Cea de-a 14-a ediție a celui mai așteptat eveniment de shopping din an, Black Friday, a început la ora 7:15…

44 de minute ago

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

14 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

15 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

16 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

19 ore ago