Curioși să aflăm ce se întâmplă la eMAG de Black Friday, am mutat redacția Biz în depozitele eMAG, pentru a vedea la fața locului cum se pregătește acest eveniment unic de shopping.
Pentru cel mai mare retaileri online din regiune, Black Friday înseamnă, an de an, noi provocări logistice și tehnice, astfel încât să facă față într-o singură zi unei avalanșe de comenzi (peste 40 pe secundă) și unui adevărat asalt al clienților pe platforma eMAG (peste 12 milioane de accesări).
Echipa Biz a vizitat hub-ul logistic de la Joița, unde echipa eMAG, sprijinită de roboții de ultimă generație și tehnologia de logistică în care compania a investit peste 43 de milioane de euro, poate procesa cu 20% mai multe comenzi anul acesta față de 2022.
Datorită investițiilor realizate aici, programul Fulfilment by eMAG folosit de mai mult de 2.500 de selleri români permite livrarea din depozitele eMAG a peste 3,5 milioane de produse, de trei ori mai mult față de 2022.
Am văzut la lucru oameni, roboți și mașini care se asigură că mărfurile ajunse deja în depozit vor fi livrate cât mai rapid după ce vor fi comandate de Black Friday.
Anul acesta, rețeaua de easybox-uri se apropie de 3.900 de unități în toată țara, iar echipa eMAG estimează că 60% din comenzile de Black Friday vor fi efectuate prin easybox, față de peste 50% anul trecut. În 2022, de Black Friday, primele 40.000 de comenzi au ajuns la clienți chiar în ziua de Black Friday, ca urmare e investițiilor mari în infrastructură făcute de eMAG și partenerii de la firma de curierat Sameday.
Pe 10 noiembrie, de Black Friday, eMAG vine cu peste 2,8 milioane de oferte potrivite tuturor nevoilor, realizate împreună cu mii de comercianți care vând pe platforma eMAG după mai bine de 10 luni de negocieri cu furnizorii.
În perioada în care vor fi efectuate livrările de Black Friday, circa 315.000 de unități de produse pe zi vor fi expediate din centrul logistic eMAG, cam jumătate dintre acestea (cca. 160.000) urmând a fi procesate de instalația robotizată, automatizată. Volumul va fi triplu față de cel normal și va reprezenta aproximativ 70-75% din capacitatea maximă pe care o poate atinge hub-ul logistic, care este proiectat să ajungă la 450.000 de unități la nivel zilnic.
Pentru ediția din acest an, eMAG estimează vânzări de 680 de milioane de lei, în creștere cu 36 de milioane de lei față de anul trecut.
Mai multe detalii din culisele Black Friday de la eMAG veți găsi în ediția de noiembrie a revistei Biz, într-un cover-story special dedicat acestui eveniment unic în retailul din România.
#BizlaeMAG #blackfriday #bizteam #bizspirit #eMAG
E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor…
În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real pentru copiii din…
Pe măsură ce anul se apropie de final, piețele de capital globale și performanțele companiilor vor resimți influența mai multor…
OMV Petrom, cel mai mare producător integrat de energie din sud-estul Europei, și TAROM, compania națională de transport aerian a…
Fabrica de Vacanțe, parte a Grupului Aerotravel, lansează cea mai așteptată campanie a anului, Black Friday 2024, cu reduceri de…
Prețurile solicitate pe Storia pentru chiriile din cele 10 orașe analizate, orașele cu cele mai multe anunțuri de pe platformă,…