Recrutare 2.0
Reading Time: < 1 minutDaca sunteti in cautarea unui loc de munca, sau pur si simplu va doriti o schimbare in cariera, atunci un punct de plecare sunt social media. Asta daca nu ati facut acest pas pana acum. Motivul? Mai mult de jumatate dintre candidati au fost contactati macar o data de un potential angajator prin intermediul social media. Concluzia apartine studiului “Reputatia digitala, cautarea de joburi si practicile de HR in Romania”, realizat de Adecco si dat astazi publicitatii. Datele studiului arata ca 56% dintre cei aflati in cautarea unui job utilizeaza mediile sociale. Linkedin este, de departe, cea mai folosita platforma (52%) de catre cei care isi cauta un loc de munca. Desi suprematia Facebook nu poate fi pusa la indoiala, in ceea ce priveste recrutarea, ocupa un loc secund atat pe agendele candidatilor, cat si pe cele ale angajatorilor. O alta concluzie interesanta a studiului Adecco, arata interesul in crestere pentru platforme precum Twitter (4,4%), Pinterest (2,3%), YouTube (1,9%). De asemenea, daca aveti un blog propriu, este bine sa stiti ca sansele ca angajatorii sa va cheme la un interviu nu sunt tocmai prea mari, blogurile fiind printre cele mai putin populare “unelte” folosite de recruiteri.
Foto: Dreamstime
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz