Categories: MarketingStiri

Rebrandingul ZUZU poarta semnatura Brandtailors

Reading Time: 2 minute

Brandtailors a creat pentru ZUZU o arhitectura de portofoliu in concordanta cu beneficiile aduse de produse in viata consumatorului, spre deosebire de solutia frecvent intalnita pe piata de lactate din Romania – organizarea portofoliului unui brand in functie de tipul de produs.

Evolutia designului de ambalaj al laptelui Zuzu

Zuzu se identifica in acest moment cu patru game de produse, fiecare avand elemente specifice de design:

Gama “origins” cu un design aerisit pe fundal alb, cuprinde produsele proaspete pe care consumatorii le cunosc si le apreciaza pentru simplitatea si calitatea lor constanta (lapte, lapte cu arome si specialitati din lapte – sana, kefir, lapte batut);

Gama “refresh”, cu un design pe fundal albastru, include iaurturile de baut si de mancat cu lingurita, atat natur, cat si cu fructe, produse consumate dupa o masa principala, ca parte integranta a unei mese principale sau ca gustare intre mese, pentru un efect nutritiv rapid si racoritor;

Gama “slim&healthy”, cu design pe fundal verde, a fost destinata sa reprezinte produsele cu un puternic fundament rational de consum, produse apreciate de consumatorii atenti la sanatatea lor si la principiile nutritive (continut redus de grasimi, incluzii de cereale, goji, fructe uscate);

Gama “creamy” cu un design pe un fundal visiniu, cuprinde produse cu textura fina si consistenta cremoasa, adresate unui consumator care apreciaza intensitatea unui gust rafinat si matasos.

“Rebranding-ul Zuzu este o evolutie profilactica menita sa valideze inca o data faptul ca un proces de rebranding eficient este acela care are in centrul preocuparilor sale demersul de a construi si nu tendinta de a face «tabula rasa»”, declara Andreea Florea, Managing Partner, Brandtailors

“In urma rebranding-ului, design-ul de ambalaj si-a pastrat elementele grafice care si-au dovedit validitatea in procesul de fundamentarea a brand-ului dezvoltat in 2010, elemente de natura sa ii asigure recognoscibilitate in relatia cu consumatorii loiali si, in acelasi timp, design-ul marcheaza raportarea brand-ului Zuzu la categoria de lactate in functie de relevanta atributelor de produs”, declara Melania Moisi, Creative Director, Brandtailors

Procesul de rebranding dezvoltat intr-o perioada de aproximativ 6 luni si finalizat in prima parte a anului acestuia.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Ce măsuri a luat TikTok pentru a proteja integritatea alegerilor în România

În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…

2 zile ago

PPC Renewables construiește trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de 100 MW

PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…

2 zile ago

Xiaomi lansează în România brățările inteligente Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active

Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…

2 zile ago

AROBS Engineering testează AlertBox, care va conecta Starlink și Iridium la sistemele naționale de management al situațiilor de urgență

AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…

2 zile ago

Avon deschide propriul concept store în București

Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…

2 zile ago

Fondatorii Revolut anunță pentru 2025 asistent AI, credit ipotecar și rețeaua proprie de ATM-uri

Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…

2 zile ago