Rebranding Zenith
Reading Time: < 1 minut<p> ZenithOptimediaGroup, reteaua internationala de media din care face parte Zenith Romania, s-a relanst printr-un proces de rebranding global si o noua pozitionare- “LIVE ROI”.</p> <p> </p> <p> Noua pozitionare este sustinuta de un ansamblu global de instrumente de ultima generatie, procese, programe, initiative, incluzand Touchpoints ROI Tracker, Pathways si Catalyst, Socialtools, Adforecast.com, Open si Live Academy.</p> <p> </p> <p> Pozitionarea strategica a fost translatata si intr-un proces de re-branding al identitatii organizatiei, care a inceput in toate cele 250 de birouri internationale si cuprinde toate companiile GrupuluiZenithOptimedia, inclusiv agentia Zenith Media Romania, care de acum inainte se redenumeste, simplu, Zenith.</p> <p> </p> <p> Noul branding Zenith retine in subtext sintagma “The ROI Agency”,culoarea albastra si simbolul care semnifica ascensiunea. Logo-urile celorlalte divizii ale grupului, Zed Digital, Newcast, Zenith Retail, FMCG, folosesc logotipul Zenith, dar se diferentiaza prin alte culori si simboluri.</p> <p> </p> <p> </p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz