Cu ocazia aniversarii a 25 de ani de existenta, Transavia, are o noua identitate vizuala. Procesul de rebranding poarta semnatura echipei Brandient.
Pentru noua identitate vizuala a fost ales simbolul scutului, pentru a reflecta protectia constanta pentru consumatori si promisiunea sigurantei alimentare; in plus, acesta scoate in evidenta modul de operare integrat vertical — de la cultivarea cerealelor, la pregatirea acestora pentru hrana puilor crescuti in fermele Transavia, pana la abatoare, fabrica de procesare a carnii si distributie.
Transavia are 2.000 de angajati, 314 hale in 24 ferme de crestere a pasarilor si patru ferme de productie vegetala, o fabrica de nutreturi combinate, trei abatoare si o fabrica de procesare a carnii. Transavia este cel mai important producator de carne din Romania, cu ferme proprii de crestere in sapte judete din Romania (Alba, Cluj, Sibiu, Brasov, Mures, Harghita si Caras Severin). In 2006 compania a primit distinctia de furnizor al Casei Regale a Romaniei.
După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de…
Autovit.ro, cea mai mare platformă auto online din România, transformă Black Friday într-o experiență extinsă de shopping denumită "Black November",…
Grupul TeraPlast a inaugurat în această săptămână noua fabrică de folii stretch Opal, situată în parcul industrial din Sărățel. Cu…
Datorită cererii peste așteptări în cadrul campaniei de Black Friday 2024 pe platforma eMag, TAROM anunță suplimentarea cu 1.500 de…
Xiaomi anunță astăzi promoțiile de Black Friday ce oferă pasionaților de tehnologie oportunitatea de a achiziționa produse remarcabile la prețuri…
CPE România, lider global în soluții de tehnologie pentru retail, aviație și logistică, anunță cu mândrie o etapă de transformare…