Categories: MarketingStiri

Rebranding Transavia

Reading Time: < 1 minut

Cu ocazia aniversarii a 25 de ani de existenta, Transavia, are o noua identitate vizuala. Procesul de rebranding poarta semnatura echipei Brandient.

Pentru noua identitate vizuala a fost ales simbolul scutului, pentru a reflecta protectia constanta pentru consumatori  si promisiunea sigurantei alimentare; in plus, acesta scoate in evidenta modul de operare integrat vertical — de la cultivarea cerealelor, la pregatirea acestora pentru hrana puilor crescuti in fermele Transavia, pana la abatoare, fabrica de procesare a carnii si distributie.

Transavia are 2.000 de angajat­i, 314 hale in 24 ferme de crestere a pasarilor si patru ferme de product­ie vegetala, o fabrica de nutre­turi combinate, trei abatoare si o fabrica de procesare a carnii. Transavia este cel mai important producator de carne din Romania, cu ferme proprii de crestere in sapte judet­e din Romania (Alba, Cluj, Sibiu, Brasov, Mures, Harghita si Caras Severin). In 2006 compania a primit distinc­tia de furnizor al Casei Regale a Romaniei.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Emisiile asociate AI ar putea crește de peste 10 ori până în 2030

Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…

5 ore ago

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

7 ore ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

7 ore ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

8 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

8 ore ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

8 ore ago