Cu ocazia aniversarii a 25 de ani de existenta, Transavia, are o noua identitate vizuala. Procesul de rebranding poarta semnatura echipei Brandient.
Pentru noua identitate vizuala a fost ales simbolul scutului, pentru a reflecta protectia constanta pentru consumatori si promisiunea sigurantei alimentare; in plus, acesta scoate in evidenta modul de operare integrat vertical — de la cultivarea cerealelor, la pregatirea acestora pentru hrana puilor crescuti in fermele Transavia, pana la abatoare, fabrica de procesare a carnii si distributie.
Transavia are 2.000 de angajati, 314 hale in 24 ferme de crestere a pasarilor si patru ferme de productie vegetala, o fabrica de nutreturi combinate, trei abatoare si o fabrica de procesare a carnii. Transavia este cel mai important producator de carne din Romania, cu ferme proprii de crestere in sapte judete din Romania (Alba, Cluj, Sibiu, Brasov, Mures, Harghita si Caras Severin). In 2006 compania a primit distinctia de furnizor al Casei Regale a Romaniei.
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…
Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…