Rebranding Transavia
Reading Time: < 1 minutCu ocazia aniversarii a 25 de ani de existenta, Transavia, are o noua identitate vizuala. Procesul de rebranding poarta semnatura echipei Brandient.
Pentru noua identitate vizuala a fost ales simbolul scutului, pentru a reflecta protectia constanta pentru consumatori si promisiunea sigurantei alimentare; in plus, acesta scoate in evidenta modul de operare integrat vertical — de la cultivarea cerealelor, la pregatirea acestora pentru hrana puilor crescuti in fermele Transavia, pana la abatoare, fabrica de procesare a carnii si distributie.
Transavia are 2.000 de angajati, 314 hale in 24 ferme de crestere a pasarilor si patru ferme de productie vegetala, o fabrica de nutreturi combinate, trei abatoare si o fabrica de procesare a carnii. Transavia este cel mai important producator de carne din Romania, cu ferme proprii de crestere in sapte judete din Romania (Alba, Cluj, Sibiu, Brasov, Mures, Harghita si Caras Severin). In 2006 compania a primit distinctia de furnizor al Casei Regale a Romaniei.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz