Rebranding si extindere in industria de comunicare
Reading Time: 2 minuteAgentia de social media Republika Interactive isi schimba numele in Republika – agentie de comunicare cu ADN digital si isi lanseaza propria divizie de PR.
Noua divizie este condusa de Zenovia Grama, un specialist cu o experinta de zece ani in comunicare, pana in prezent dezvoltand si implementand strategii de comunicare pentru companii precum: Forum Film, Baneasa Shopping City, Cine Grand, Agricola Bacau, Tuborg Romania, Halewood Romania, dar si artisti internationali precum Alexandra Stan, Emil Rengle sau Viky Red.
In noua formula, Republika le ofera clientilor sai servicii integrate de comunicare, de la digital marketing si PR la dezvoltare software si aplicatii interactive. In plus, ca parte a rebranding-ului, agentia are o noua identitate vizuala si un site nou al companiei: www.republika.ro.
“Extinderea serviciilor reprezinta o parte din planul nostru de a ne creste aria de competenta atat pe dezvoltarea de strategii de comunicare pe termen lung cat si pe implementare. Rebranding-ul vine astfel natural ca un token al acestei schimbari de viziune”, afirma Justin Kadima, Managing Partner Republika.
“Industria de PR este renumita pentru abilitatea sa de a se transforma pentru a ramane in echilibru. Noile campanii de PR includ tactici clasice alaturi de continut masiv in sfera digitala si adevarate strategii in social media. Ceea ce ne propunem la Republika este sa oferim clientilor nostri idei care pot fi implementate atat in online cat si in offline astfel incat consumatorul sa interactioneze mai usor cu brandul”, a declarat Zenovia Grama, PR Director, Republika.
“Noua viziune a agentiei a fost modelata in buna parte de nevoile pe care partenerii nostri le au, dar si de oportunitatile oferite de interactiunea zilnica cu utilizatorii digitali. Serviciile de PR oferite de Republika au la baza o cunoastere in profunzime a mediului digital, a mijloacelor de monitorizare si optimizare de continut online dar si a specificului tehnic pe care il are fiecare canal digital in parte”, a afirmat Stefania Kadima, Managing Partner Republika.
Divizia de PR a agentii de comunicare cu ADN digital va avea o echipa de patru specialisti in comunicare, in timp ce Republika este formata dintr-un grup de 30 de tineri profesionisti, cu experienta in comunicare, dezvoltare si creati.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz