Rebranding pentru o „lume mai sigură”
Reading Time: < 1 minutKaspersky Lab, compania globală de securitate cibernetică, devine Kaspersky, cu o misiune axată pe a „construi o lume mai sigură”. Noul branding reflectă evoluția companiei rusești de la „securitate cibernetică”, înspre conceptul mai larg de „imunitate cibernetică”. Securitatea cibernetică din prezent înseamnă mai mult decât protejarea unor dispozitive: dezvoltarea unui ecosistem în care orice obiect conectat este și protejat.
Eugene Kaspersky, Fondator și CEO Kaspersky:
„De când am fondat compania, acum 22 de ani, am văzut atât amenințările cibernetice, cât și industria de securitate IT evoluând și transformându-se aproape total, în timp ce am asistat la creșterea rolului tehnologiei în viețile noastre, la birou și acasă. Astăzi, lumea are alte nevoi, iar rebranding-ul nostru ne reflectă viziunea pentru a răspunde acestor nevoi – nu doar astăzi, ci și pe viitor.”
Noul logo este creat din litere în forme geometrice precise.
Andrew Winton, Vice President, Marketing la Kaspersky:
„Baza actualului logo a fost creată în 1997 și de atunci s-au schimbat multe lucruri. Anterior, foloseam litere din alfabetul grec, care nu mai sunt relevante, din cauza schimbărilor în comunicarea noastră – trebuie să ne uităm către viitor și să îmbrățișăm lumea digitală. Când dezvoltam noua identitate vizuală, am eliminat Lab din nume pentru că am dorit să simplificăm brand-ul astfel încât să reflecte noua noastră misiune și să sublinieze gama largă de tehnologii a companiei.”
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz