Rebranding pentru Chèque Déjeuner
Reading Time: 2 minuteDe la jumatatea acestei luni, Grupul Chèque Déjeuner a devenit Grupul Up. Noua identitate este in concordanta cu schimbarile strategice din cadrul grupului, care, in numai cativa ani, a trecut de la stadiul de intreprindere bazata pe produse, la cel de grup mondial de servicii.
Noul nume este insotit de refacerea totala a identitatii grafice si transmite ideea unor noi perspective si a unui plan strategic ambitios. Schimbarile vor viza, de asemenea si Chèque Déjeuner Romania, care va trece prin aceste schimbari de identitate si va deveni Up Romania.
“Acest nou nume reflecta perfect valorile si personalitatea grupului nostru, subliniind bogatia si diversitatea ofertei noatre, fiind totodata dovada dimensiunii sale internationale. Numele ‘Grupul Up’ a fost, prin urmare, o alegere evidenta, un nume al progresului, al dinamismului si al optimismului”, spune Catherine Coupet, Presedinte si Director General al grupului Up.
In mai bine de 50 de ani, grupul si-a dezvoltat activitatea prin produse si servicii care ofera solutii pentru o viata mai buna si contribuie la progresul social. Astazi, grupul este parte din viata a peste 26 milioane de persoane din intreaga lume prin sute de marci, produse si servicii. Solutiile grupului au fost modernizate pe masura ce au avut loc dezvoltari tehnologice si utilizate in noi scopuri. In fata acestor evolutii, numele “Groupe Chèque Déjeuner” nu mai era suficient pentru a transmite bogatia activitatilor proprii. Acesta este si motivul pentru care, in 2015, grupul a ales o noua identitate vizuala capabila sa marcheze viitorul si sa ii confere o noua forta. Acum, devine grupul Up, sinonim cu actiunea, miscarea si progresul.
Noul logo utilizeaza codurile istorice identitatii grupului, pastrand culoarea portocalie, forma patrata si fontul, fiind o proiectie clara a valorilor de mobilitate si modernitate ale grupului. Toate brandurile grupului, in toate statele in care este prezent, vor prelua noua identitate si isi vor transforma logo-urile: numele marcii va fi precedat de simbolul “Up”. Astfel, Chèque Déjeuner Romania, dupa procesul de rebranding derulat la nivel international, devine Up Romania si urmeaza un amplu proces de rebranding al insemnelor grafice pentru toate produsele si marcile implementate la nivel local. Pentru 2015, Up Romania si-a gandit strategia de brand, astfel incat activitatea sa fie guvernata de patru piloni importanti: responsabilitatea, adaptabilitatea, solidaritatea si antreprenoriatul. Aceste valori vor fi declinate in activitati specifice pe intreg anul si vor transmite atat in interiorul, cat si in exteriorul companiei, filosofia de business desprinsa din strategia grupului.
“Evolutia Up Romania confirma succesul international al grupului, iar rebranding-ul reprezinta un moment important, in care avem ocazia sa punem si mai mult in evidenta valorile si viziunea noastra pentru viitor. Pe tot parcursul anului 2015 vom avea activitati care vor integra viziunea nostra, o vor confirma si comunica spre toti stakeholderii nostri”, spune Elena Pap, Director General Up Romania.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz