Rebranding pe piața de training
Reading Time: < 1 minutFurnizorul de programe de training, Trend Consult Group a pătruns într-o nouă etapă de dezvoltare și își regândește businessul, începând cu programele, metodologia de livrare a informațiilor, interacțiunea cu clienții și platformele online.
Evoluția este un proces de schimbare în bine, care se întâmplă într-o perioadă îndelungată de timp. Companie de training aflată de 17 ani pe piața românească, Trend s-a îmbunătățit și a evoluat constant cu ajutorul unei echipe crescânde, care numără acum peste 40 de oameni și care oferă expertiză în domenii de interes pentru generații întregi de lideri. Drumul parcurs de companie până acum a revelat nevoia unei noi strategii de brand și a unei noi poziționări de marketing, una care să redefinească Trend plecând de la realităile companiei.
Cum nimic nu este mai valoros decât o nouă experiență memorabilă, cea care conduce la insight, la un moment revelator, noua identitate Trend vorbește despre traineri ca facilitatori și creatori ai acestor experiențe. Insightul, moment special de învățare prin descoperire personală este ceea ce îi propulsează pe oameni și îi ajută să progreseze. În continure, Trend va construi experiențe cu sens și scop, va înțelege nevoile individuale ale clienților și îi va ajuta să ajungă acolo unde își doresc, cu atenție la parcursul lor și pașii făcuți de ei în evoluția lor de până atunci și va inova modele de învățare și training. Toate acestea se vor întâmpla concomitent cu planul de expansiune internațională a businessului care se apropie de o cifră de afaceri de 2 milioane de euro.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz