Rebranding pe piata de training
Reading Time: < 1 minutTrainart, o companie romaneasca specializata in servicii integrate de dezvoltare personala pentru angajatii din companii si-a dezvaluit de curand noua identitate vizuala, alaturi de un nou concept de business.
Campania de rebranding include introducerea unui nou slogan-viziune de business si a unei sigle modernizate. Sloganul “Empowered. Resourceful. Spectacular” reflecta caracteristicile naturale ale oricarui reprezentant al mediului de afaceri pe care Trainart le descopera si le dezvolta printr-un proces unitar si integrat de coaching, training si dezvoltare prin tehnici regizorale.
“Era momentul unei schimbari, mai ales ca serviciile Trainart, aria de livrare si echipa s-au diversificat si s-au extins. Ne consolidam prezenta la nivel national si suntem in discutii avansate pentru proiecte internationale. ‘Empowered. Resourceful. Spectacular’ sunt cele trei trepte ale calatoriei profesionistului, dar si cele trei valori-cheie care ii sustin cresterea si, prin extensie, succesul organizatiei”, spune Adriana Boscanici, fondator Trainart.
Schimbarea imaginii Trainart este data de intrarea companiei intr-o noua etapa de dezvoltare. Infiintata in anul 2006 ca o companie axata exclusiv pe servicii de training soft-skills, Trainart are acum servicii integrate de coaching, training, dezvoltare prin tehnici regizorale, o echipa de opt traineri si se pregateste sa livreze servicii integrate in Romania si in alte tari din Europa.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz