Rebranding pe piata de digital
Reading Time: 2 minuteDupa un proces de rebranding desfasurat in doua etape, incepand de anul acesta, CarnationGroup abordeaza un nou nume si un nou logo.
CarnationGroup a intrat pe piata din Romania in august 2008, pentru ca in 2012 sa inceapa prima etapa a rebrandingului, devenind CarnationGroup part of POSSIBLE.
Biroul din Romania este condus de Stefan Iarca, Country Head, POSSIBLE.
In ultimii ani, agentia a castigat un portofoliu important de premii. In 2011 a primit titlul de “Creative Agency of the Year” la WebIT, in 2013 agentia a obtinut premiul III la Webstock cu campania “Senvis The D is silent” pentru Delaco (categoria visuals), in 2014 a castigat la Mobile Conference Awards cu site-ul mobil realizat pentru clientul Carrefour (cee.possible.com/works/carrefour/carrefour-romania-online-e-commerce-services), iar la IAB MIXX Awards s-a impus in categoria “Direct Response & Lead Generation” cu campania “Scent of a new car”, dezvoltata pentru clientul Opel Romania. Campania a fost realizata impreuna cu Geometry Global (strategie, ATL, project management) si Mediacom (media).
POSSIBLE este o agentie digitala full-service cu o experienta de peste 17 ani, ce detine in portofoliu clienti regionali precum: Carrefour, Air France KLM, Sanofi – Aventis, MOL, Accenture Services, Delaco, P&G, Coca – Cola, Telenor, Raiffeisen Bank, Generali, AXA. Agentia ofera servicii de strategie, media, communication & design, creatie, tehnologie si mobile advertising.
La nivel mondial, POSSIBLE este o retea de agentii digitale cu 33 de birouri in America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia si peste 1300 de angajati. Lista de clienti internationali cuprinde: AT&T, Barclay’s, Comcast, Dell, P&G, Nokia, Microsoft, Mazda, Starwood, World Wildlife Fund, Absolut Vodka, Michael Kors, Canon, Nike, Audi, Sony Playstation, Pringles.
In Europa, POSSIBLE detine birouri in: Marea Britanie, Polonia, Olanda, Ungaria, Romania, Rusia, Suedia.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz