Rebranding PayU
Reading Time: 2 minuteIntegratorul global de plati pentru business-urile online PayU are o noua identitate vizuala cu ajutorul careia compania isi doreste sa aduca un aer proaspat in comunicarea atat cu magazinele online, cat si cu consumatorii individuali.
Procesul de rebranding a inceput in urma cu cateva luni. India a fost prima tara ce a trecut la noua identitate vizuala, urmata de tarile din America Latina si Africa. Acum, in ultima etapa a procesului de rebranding, noua imagine este adoptata de tarile din Europa Centrala si de Est.
“Noul logo PayU reflecta milioanele de tranzactii, dar si procesele in continua schimbare pe care le implica un transfer securizat de bani online, de la cumparatori la vanzatori. Logo-ul portretizeaza energia si ritmul alert al operatiunilor pe care le derulam in fiecare secunda”, spune Marius Costin, CEO interimar al PayU Romania.
PayU Group isi desfasoara activitatea in 16 tari de pe 4 continente si este detinut de Naspers, un grup muti-media originar din Africa de Sud, clasat pe locul trei la nivel mondial in ceea ce priveste numarul de clienti deserviti din zona de eCommerce.
Compania este principalul furnizor de plati online in Europa Centrala si de Est si proceseaza tranzactii pentru mii de clienti ce opereaza in regiune, inclusiv pentru parteneri precum: Blue Air, Telekom, UPC, Paravion, F64.ro, eMAG, Fashion Days, OLX.ro, Domo, Flanco, Carrefour Online, NN Asigurari de Viata.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz