Rebranding la UniCredit Ţiriac Bank
Reading Time: < 1 minutUniCredit Tiriac Bank isi schimba denumirea in UniCredit Bank incepand cu data de 18 august 2015. In urmatoarele luni procesul de rebranding va continua prin schimbarea identitaţii vizuale a bancii (denumire si logo) in contracte si comunicarea comerciala cu clientii, partenerii, autoritaţile și a semnalisticii in intreaga reţea de unitaţi teritoriale, precum si inlocuirea instrumentelor de plata (carduri, token-uri) care poarta vechea denumire, anunta banca, intr-un comunicat de presa. Schimbarile care vor avea loc in cadrul procesului de rebranding nu implica modificarea caracteristicilor si funcţionalitaţilor produselor si nici modificarea relaţiilor contractuale cu clienţii, iar inlocuirea instrumentelor de plata actuale cu cele care poarta noua denumire se va realiza treptat, fara costuri suplimentare pentru clienţi.
Banca va derula si o campanie de comunicare externa care va susţine implementarea noii denumiri – UniCredit Bank.
Procesul de rebranding este determinat de tranzacţia realizata in iunie a.c. prin care UniCredit Bank Austria AG a cumparat actiunile reprezentand 45% din UniCredit Tiriac Bank S.A. detinute de Tiriac Holdings Ltd., majorandu-și capitalul detinut in cadrul UniCredit Tiriac Bank S.A. de la 50,6% la 95,6%. Astfel, Grupul UniCredit si-a reafirmat interesul pentru piaţa din Romania, profitand de ocazia de a-si consolida și extinde pozitia pe piata.
La nivel national, banca este prezenta prin intermediul unei retele de peste 180 de unitaţi teritoriale și a unei echipe de aproximativ 3.350 de angajati.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz