Rebranding in PR
Reading Time: 3 minuteIncepand de astazi, The PRACTICE intra oficial in MSLGROUP, reteaua de PR si comunicare a Publicis Groupe si cel mai mare jucator de relatii publice din regiunea EMEA. Ca urmare a acestei integrari, agentia isi schimba numele in MSLGROUP The Practice, acest rebranding fiind doar prima etapa a unui proces mai amplu de tranformare care se va derula pe parcursul urmatoarelor doua-trei luni.
Cu peste 3.500 de specialisti in peste 100 de filiale, la nivel global, MSLGROUP se afla in top patru cele mai mari retele din lume. Grupul are experienta in toate domeniile de comunicare strategica – de la consumer PR la comunicare financiara, de la public affairs la managementul reputatiei si de la managementul situatiilor de criza la marketing experiential si evenimente.
Pe langa o prezenta puternica in Europa, MSLGROUP este si cea mai mare retea de relatii publice in China, una dintre tarile cu expansiune rapida in domeniul comunicarii, si in India.
Integrarea THE PRACTICE in operatiunile globale ale retelei reprezinta un nou pas in colaborarea dintre cele doua entitati, dupa ce in ianuarie 2008 agentia a devenit afiliat al MSLGROUP.
“MSLGROUP este reteaua de talie globala care s-a impus datorita standardelor sale ridicate si experientei vaste, fiind capabila sa raspunda celor mai sofisticate provocari din peisajul actual al comunicarii. La randul sau, THE PRACTICE se bucura de recunoastere internationala, fiind apreciata in special pentru campaniile creative pe care le realizeaza. Echipa THE PRACTICE are un entuziasm contagios si o puternica pasiune pentru tot ce inseamna performanta in PR. Ne cunoastem si colaboram strans de peste 6 ani si suntem incantati ca astazi THE PRACTICE devine oficial membru al familiei MSLGROUP”, declara Anders Kempe, President EMEA, MSLGROUP.
“Ca agentie locala, in cei 8 ani de activitate, THE PRACTICE a dovedit constant gandire creativa si strategica valoroasa, a oferit consultanta de cea mai inalta calitate si a obtinut rezultate impresionante. Suntem foarte mandri de tot ceea ce am realizat pana acum. Incepand de azi, ascensiunea agentiei va continua in cadrul unuia dintre cele mai puternice grupuri de comunicare din lume. Acest lucru asigura acces la resurse suplimentare si instrumente valoroase, atat pentru echipa noastra cat si pentru clientii nostri, dar si la un nou nivel de competente”, spune Oana Bulexa, Co-Managing Director, MSLGROUP The Practice.
“Faptul ca azi devenim membru al MSLGROUP este primul pas dintr-un proces de transformare profunda prin care va trece agentia noastra in urmatoarea perioada. Schimbarea este unul dintre cele mai discutate subiecte in industria de PR si nevoia de schimbare este general acceptata, insa putini au curajul si viziunea sa faca pasul pana la capat. MSLGROUP The Practice este pregatita sa faca si va face aceasta diferenta.”, completeaza Monica Jitariuc, Co-Managing Director, MSLGROUP The Practice.
Palmaresul THE PRACTICE include recunoastere locala, regionala si internationala, cu peste 160 de premii si nominalizari obtinute in competitii precum Cannes Lions, Global Sabre Awards, EMEA Sabre Awards, IPRA Golden World Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Awards.
In 2012, THE PRACTICE s-a clasat pe locul 13 in lume in topul celor mai creative agentii de PR din lume (Holmes Report Global Creative Index), iar in 2013 a fost desemnata drept cea mai buna agentie din Europa de Est la EMEA Sabre Awards.
Anul trecut, THE PRACTICE a inregistrat o crestere de doua cifre, obtinuta atat organic, cat si prin castigarea de noi clienti. Portofoliul agentiei include branduri internationale precum AVON, Billa, Eurocopter, Grolsch, GSK, Harley-Davidson, Hochland, IKEA, McDonald’s, PayPoint, Peroni Nastro Azzurro, Saint-Gobain Rigips®, Renault, Samsung si multe branduri locale valoroase.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz