Rebranding global, coordonat de la Bucuresti
Reading Time: < 1 minutAgentia de brand si packaging design Ampro a fost selectata anul trecut sa realizeze rebrandingul global al brandului de balsam de rufe Semana, lansat in Bulgaria, in 2001.
De-a lungul timpului, brandul trecuse prin mai multe redesenari, indepartandu-se de zona de accesibilitate – luptandu-se de la egal la egal cu competitorii sai internationali, Lenor si Cocolino, fapt pentru care se impunea un rebranding. Brief-ul lansat in 2015 a avut ca obiective alinierea naming-ului celor doua game Semana (Bijou si Coquette), a designului structural si a design-ului de ambalaj la noua pozitionare a brandului, corelata cu o imbunatatire la nivel de produs.
Semana este un brand aflat in portofoliul Ficosota Brands, o companie internationala care detine si: Teo, Pufies, Milde, Emeka, All Nature, Savex, My Forest, Blazy , cat si branduri din domeniul alimentar (Bruscheti Maretti, My Motto, Kubeti).
Printre clientii AMPRO se numara Hochland Romania, Nestle Romania, Danone PDPA, Ficosota brands Bulgaria, Euroroll Germania, Intersnack Romania, Prutul, Auchan Romania, Macromex, Panovia.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz