Rebranding Cesarom
Reading Time: < 1 minutCesarom, parte a grupului Lasselsberger si principalul producator de placi ceramice din Romania, a finalizat procesul de rebranding.
Noua identitate de brand promoveaza flexibilitatea, creativitatea si profesionalismul ca elemente definitorii pentru activitatea companiei.
In plus, prin rebrandingul recent finalizat si viitoarele campanii de promovare, Cesarom isi propune sa se adreseze nu doar consumatorilor casnici, ci si designerilor si arhitectilor care consiliaza amenajarile rezidentiale.
Cu aceasta ocazie, compania reinnoieste si interfata site-ului www.cesarom.ro.
Cesarom a fost fondata in urma cu peste 50 de ani, iar din 2004 face parte din grupul austriac Lasselsberger, unul dintre cei mai renumiti producatori europeni si mondiali de placi ceramice (gresie, faianta, decoruri).
In prezent, capacitatea totala de productie din cadrul fabricii Sanex se ridica la peste 6,7 milioane de metri patraţi anual, Lasselsberger Ceramics Romania comercializand o gama variata de modele de gresie, faianta si placi de decor.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz