re7consulting livrează de aproape 100x investiția Oriflame în Google Ads în prima jumătate a anului 2023
Reading Time: 3 minuteOriflame România și re7consulting marchează o primă jumătate a anului 2023 cu rezultate deosebite, în care agenția de marketing online a generat vânzări de aproape 100x mai mari decât bugetul investit de către brandul de beauty în ecosistemul de advertising Google, rezultate stimulate de continuarea direcției strategice propuse de agenție la începutul anului trecut.
Încă din prima parte a anului 2022, atât agenția, cât și brandul Oriflame România, au colaborat pentru identificarea și implementarea unei strategii clare și realinierea pe o direcție strategică mai performantă, în care toate aspectele campaniilor să fie perfect coordonate, iar fiecare tactică perfect calibrată pentru a obține cele mai bune rezultate.
“Obiectivul propus de partenerii noștri a reprezentat o provocare încă de la început, dată fiind anvergura brandului Oriflame România și ținând cont de faptul că strategia pe care trebuia să o propunem nu viza o creștere de la zero, ci trebuia să livreze plus valoare pe un cont deja maturizat, cu un istoric solid în ceea ce privea rezultatele.
Din fericire, după ce am analizat în detaliu contul de Google Ads al partenerului nostru, am reușit să localizăm indicatorul-cheie de care aveam nevoie pentru a obține o nouă direcție strategică axată pe accelerarea performantei contului, direcție care încă performează la cel mai înalt nivel, dovadă stând rezultatele extraordinare obținute în primele două trimestre ale anului 2023”, a declarat Alexandra Lovin – Managing Partner & General Manager, re7consulting.
Procesul eficient de comunicare și transparența au reprezentat și în 2023 fundația colaborării eficiente dintre agenția re7consulting și Oriflame România, asigurându-ne în permanență de faptul că obiectivele rămân clare clare, iar toată lumea este implicată total și dispune de o viziune corectă asupra proceselor.
Un alt element care a rămas neschimbat față de anul trecut a fost bugetul, care a nu a mai suferit nicio modificare după suplimentarea de 147% oferită de Oriflame la începutul anului 2022, pentru alinierea eficientă la noua strategie propusă de agenția re7consulting.
Care au fost rezultatele?
O încasare de 97 de ori mai mare față de suma investită în campaniile de Google Ads în prima jumătate a anului 2023. Tacticile alese de agenție pentru anul 2023 au generat un volum de 1.265.770 afișări, cu o rată de click de ~5.7%, calculată la un volum de 223.000 de click-uri, care, la rândul lor, au generat un volum de 26.239 de conversii, așadar o rată de conversie de ~8.5%.
Despre Oriflame
Fondată în anul 1967, Oriflame este în prezent o companie internaţională de produse cosmetice și Wellness suedeze naturale care foloseşte metoda vânzării directe în peste 60 de ţări de pe tot globul, prin intermediul unei forţe de vânzări de aproximativ 3,6 milioane de consultanţi independenţi care generează vânzări anuale totale de peste 1,5 miliarde de euro.
În România, Oriflame împărtășește pasiunea pentru frumusețe, inovație și stil de viață sănătos de peste 25 de ani, oferind produse cosmetice de înaltă calitate, sigure şi în tendințe iubitorilor de frumusețe, precum și posibilitatea unică de a deveni parte a unei comunități globale de frumusețe.
Despre agenția re7consulting
re7consulting este singura agenție germană de Performance Marketing prezentă de aproape 8 ani pe piața de profil din România, timp în care a livrat cu succes campanii de promovare pentru peste 200 de clienți locali și internaționali.
Agenția a fost înființată în anul 2015 de către compania-mamă cu sediul în Fulda, Germania, activă de peste 10 ani pe piața germană.
Încă de la început, misiunea agenției a fost aceea de a livra în mod constant soluții specializate de promovare care să depășească așteptările, într-un mod deschis și în deplină colaborare cu partenerii, oferind claritate, inspirație și spirit inovator într-un mediu colaborativ definit de transparență totală și dialog permanent.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz