Startup-ul românesc de insurtech XIGA, în parteneriat cu furnizorul de echipamente fiscale Danubius Exim și LIFE IS HARD, lansează un proiect de facilitare a accesului la asigurări prin intermediul casei de marcat DATECS BlueCash-50, distribuita de Danubius.
În prima etapă a proiectului pilot, clienții pot achiziționa asigurări RCA de la magazine de proximitate dotate cu acest dispozitiv, urmând ca alte tipuri de asigurări și locații comerciale să fie introduse în program.
Soluția dezvoltată de XIGA, în care clienții introduc datele autovehiculului și ale proprietarului și apoi primesc ofertele de asigurări RCA, va fi instalată pe echipamentele fiscale DATECS BlueCash-50 de la comercianți din România. LIFE IS HARD, lider în transformare digitală pentru afaceri, care deține și o cotă de participare de 10% în XIGA (prin LIH Ventures), asigură dezvoltarea aplicației mobile, conectivitatea și implementarea soluției pe dispozitivele fiscale. Ofertele asiguratorilor sunt puse la dispoziție de XIGA Marketing SRL, asistent în brokeraj al Transilvania Broker de Asigurare SA, unul dintre cei mai importanți brokeri de asigurări din România.
„Obiectivul nostru principal este să creștem gradul de acces al serviciilor financiare și în comunități mai mici din România, oferind soluții accesibile pentru toți, inclusiv pentru cei care nu sunt familiarizați cu tehnologia digitală. Serviciul nostru de <last mile delivery> oferă sprijinul uman necesar acelor clienți care au nevoie de ghidaj personalizat, în magazine sau locații din proximitate, astfel încât să nu se piardă în complexitatea proceselor financiare. Ne dorim ca prin această inovație să facilităm accesul la asigurări și să contribuim la crearea unui ecosistem financiar incluziv.”
George Oprea, fondatorul XIGA
Clienții vor fi asistați de personalul din locațiile comerciale, iar plata se va face cu cardul direct la terminalul DATECS BlueCash-50, distribuit în România de Danubius Exim. Pentru comercianții interesați de promovarea acestor servicii în locațiile proprii, aceștia vor trebui să se doteze cu noul echipament fiscal DATECS BlueCash-50 și să activeze aplicația mobilă XIGA.
„Acest proiect are o anvergură mult mai mare decât pare la prima vedere. Motivul principal este că aduce în prim-plan promisiunea făcută de Danubius pieței de retail: platforma BlueCash oferă comercianților oportunitatea de a genera venituri suplimentare, dincolo de vânzarea produselor clasice. Obiectivul nostru este să furnizăm comerțului din România ‘uneltele’ necesare pentru a face față provocărilor actuale, fie că este vorba de competiția cu marii comercianți sau cu multinaționalele. În același timp, prin parteneriatul cu XIGA și Transilvania Broker, facilităm accesul mult mai ușor al produselor de asigurare pe piață. Concret, peste 8.000 de dispozitive Datecs BlueCash 50 instalate vor avea această opțiune activă de acum. Decizia de activare rămâne la latitudinea comercianților. Mulțumesc echipelor XIGA și LIFE IS HARD pentru implicarea lor.”
Velin Ganev, CEO DANUBIUS
Clienții vor urma doar câțiva pași pentru a plăti asigurarea:
„Suntem încântați să ne alăturăm XIGA și LIFE IS HARD în acest proiect inovator de «last mile delivery» pentru asigurări. Colaborarea noastră îndelungată cu LIFE IS HARD a fost un factor determinant în decizia de a ne implica în acest proiect care aduce o abordare nouă în domeniul asigurărilor. Suntem mândri să anunțăm că, împreună, am implementat cu succes această soluție, demonstrând puterea parteneriatului nostru în fața provocărilor. Ca broker de asigurare cu o experiență de peste 15 ani și o rețea extinsă de colaboratori, suntem entuziasmați să contribuim la democratizarea accesului la asigurări și să aducem un plus de valoare clienților noștri prin această inițiativă de pionierat”.
Gabriel Login, membru CA al Transilvania Broker
În aprilie, XIGA a lansat, în premieră în România, o campanie de asigurări RCA embedded pe platforma TikTok, în parteneriat cu Tudor Bratu, creator de conținut automotive.
XIGA este un startup insurtech care propune conceptul embedded insurance în Europa Centrală și de Est și în care LIFE IS HARD are o cotă de participare de 10%, prin LIH Ventures. XIGA operează pe model Business to Business to Consumer și își propune să ofere companiilor Business to Consumer posibilitatea de a promova produsele de asigurare către proprii clienți.
LIFE IS HARD SA (LIH) este prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo, segmentul Premium, iar din 2021 face parte din indicele BET AeRO.
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…
Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…