Companii Management Stiri

Razvan Tudor, noul director comercial al DPD Romania

10 mart. 2016 2 min

Razvan Tudor, noul director comercial al DPD Romania

Reading Time: 2 minute
Razvan Tudor_DPD
Razvan Tudor, noul Director Comercial al DPD

Compania de coletarie si curierat expres DPD Romania are, incepand cu luna martie, un nou director comercial. Razvan Tudor vine cu o experienta de peste 18 ani in dezvoltarea si implementarea de strategii comerciale, cumulata in companii importante precum Heineken sau Coca-Cola HBC.

Noul membru al echipei de top management DPD Romania este absolvent al Universitatii Politehnice din Bucuresti si detine o certificare de specialist in marketing, obtinuta la Londra, arata DPD, intr-un comunicat de presa.

Inainte de a se alatura DPD, Razvan Tudor a ocupat functia de Head of Modern Trade in cadrul Heineken Romania, respectiv Commercial Excellence and Business Developement Director la Coca-Cola HBC.

”Ii uram bun venit lui Razvan in echipa. Suntem siguri ca know-how-ul si expertiza demonstrata timp de 18 ani isi vor spune cuvantul si vor genera rezultate vizibile in strategia comerciala DPD. Anul acesta este extrem de important pentru noi. Am anuntat investitii, dezvoltare de noi servicii – atat pentru clientii B2B, cat si B2C, astfel ca directorul comercial ocupa o pozitie cheie in echipa noastra”, a declarat Lucian Aldescu, CEO al DPD Romania.

”Am avut parte de o primire entuziasta, din partea unor profesionisti orientati spre rezultate. Sunt convins ca vom face echipa buna impreuna, obiectivul nostru comun fiind dezvoltarea si rafinarea continua a business-ului DPD”, a declarat si Razvan Tudor, noul Director Comercial al DPD.

In calitate de Director Comercial, Razvan Tudor coordoneaza echipa de specialisti DPD in vanzari, marketing si strategii comerciale.

DPD Romania este unul dintre cei mai mari curieri de pe piata locala, cu afaceri de peste 20,5 milioane euro in 2015, in crestere cu 23% fata de 2014. Pe fondul investitiilor in extinderea capacitatii logistice, a evolutiei comertului electronic, dar si a noului serviciu de livrare de paleti, compania anticipeaza pentru acest an cresterea livrarilor cu 35% si a cifrei de afaceri cu 30%, comparativ cu 2015.

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: