PR

Răzvan Mătășel și Corina Toma se alătură echipei de management GMP PR

Reading Time: 3 minute

GMP PR își extinde echipa de management cu doi noi membri, care aduc o experiență semnificativă în dezvoltarea zonelor de strategie și campanii integrate.

Din poziția de Strategy & Growth Director, Răzvan Mătășel va contribui la creșterea competenței strategice în toate serviciile de comunicare ale agenției – și va coordona dezvoltarea ei în noi zone de business și expertize.

Cu un portofoliu de peste 35 de premii de eficiență în comunicare (Effie, EuroEffie, APG Creative Awards), Răzvan are o experiență de peste 25 de ani de strategie în comunicare, pentru proiecte naționale, dar și regionale, precum și peste 20 de ani de predare de strategie în comunicare.

 ,,Cred în puterea ideii și că aceasta este mai presus decât gândirea specifică unui anumit mediu. Am venit la GMP PR cu această viziune centrată pe idee, ca să pun umărul la un proiect extrem de interesant care va da un suflu nou în industrie. Împreună cu super echipa pe care am găsit-o aici vom duce la un alt nivel agenția și vom consolida produsul său strategic. Vom construi din GMP PR un vector de excelență și pasiune și un centru de educație în comunicare”, a spus Răzvan Mătășel, Strategy & Growth Director la GMP PR.

Corina Toma va coordona zona de Campanii de comunicare integrate, venind cu peste 18 ani de experiență locală și internațională, acumulată în agenții de publicitate, dar și în companii, din poziția de client.

Corina are expertiză în campanii integrate, antreprenoriat și project management, și aduce o bogată experiență multiculturală – de la coordonarea globală a brandului Marlboro, ca parte din echipa Leo Burnett Elveția și până la poziția de director digital interim în Japonia, în cadrul Beacon Communications.

,,Asistăm cu toții la nevoia industriei de a se reîntoarce la creativitate, la magie, la a gândi ideile în strânsă conexiune cu omul din spatele consumatorului – ca urmare a unei schimbări majore de mindset, lifestyle și mai ales a nevoii brandurilor de a se diferenția cât mai mult. În acest context, GMP PR, cu un ADN puternic în zona de creativitate la nivel de grup, își asumă o schimbare care vine intrinsec și natural. O agenție cu o fundație puternică este cu siguranță una din care toți vrem să facem parte și sunt recunoscătoare că pornim la drum împreună”, spune Corina Toma, Head of Campaigns la GMP PR.

„Agenția a crescut mult în ultimii ani, ne-am diversificat serviciile, am explorat zone noi de business. Nevoile clienților noștri au devenit din ce în ce mai complexe și este jobul nostru să ținem pasul cu ele. Mă bucur să anunț că am extins echipa de management cu profesioniști extrem de experimentați și valoroși, care vor contribui la dezvoltarea agenției în domenii noi. Și este doar începutul”, a spus Ioana Mănoiu, General Manager GMP PR.

Despre GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional la competiţii precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award.

Printre distincţiile primite se numără „Best use of PR Evaluation”, „Newcomer European Agency of the Year”, „Best European Launch” sau „Romanian PR Agency of the year”. În 2016 agenția a fost implicată într-o campanie considerată Campania Anului în România, cea în urma căreia 1 Iunie a devenit Zi Liberă Națională, agenția fiind distinsă cu PR Innovator of the Year și PR For Greater Good.

Romanita Oprea

Recent Posts

Emisiile asociate AI ar putea crește de peste 10 ori până în 2030

Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…

5 ore ago

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

7 ore ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

7 ore ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

8 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

8 ore ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

8 ore ago