Publicitate

Răzvan Mătășel este noul Chief Strategy Officer al Publicis România

Reading Time: 2 minute

Publicis România are un nou Chief Strategy Officer, în persoana lui Răzvan Mătășel. Un veteran al industriei, cu o experiență vastă, de 25 de ani în domeniu și zeci de premii de eficiență și excelență în comunicare, Răzvan aduce o contribuție valoroasă echipei și clienților agenției.

Sunt onorat să lucrez într-o echipă atât de mare de oameni talentați, pasionați și motivați de dorința de a găsi constant soluții inovatoare, într-un departament de Strategie și Data multipremiat cum este cel al Publicis. Mă bucur să fac parte dintr-o organizație care pune gândirea critică și analiza datelor în centrul procesului său de dezvoltare a ideilor de business și comunicare.

La Publicis, există o adevărată obsesie față de Data și acest lucru se aliniază perfect cu pasiunea mea de a identifica soluții strategice bine fundamentate, fiind un om care nu a încetat niciodată să fie fascinat de frumusețea soluțiilor strategice solide, a declarat Răzvan Mătășel, Chief Strategy Officer al Publicis România.

Soluțiile de business și comunicare, memorabile și de impact, încep întotdeauna cu o strategie relevantă. Suntem încântați să îi urăm bun venit lui Răzvan în familia Publicis. Experiența lui unică în strategie, consultanță, antreprenoriat, mentorat și focusul pe impact, sunt o completare perfectă a echipei.

Instinctele și abordarea lui Răzvan în a dezvolta soluții relevante la probleme complexe aduc un plus semnificativ echipei, poziționându-ne mai bine în a ajuta business-urile clienților noștri, unele dintre cele mai mari brand-uri de pe piață, să „vadă după colț” și să-și atingă obiectivele, dar și să identifice potențialul neexplorat încă. Gândirea critică, strategică, este mai necesară decât niciodată în marketing și comunicare, susține Alex Bădilă, EVP al Publicis HUB România.

Pasiunea lui Răzvan Mătășel pentru strategie se reflectă atât în activitatea sa profesională, cât și în cea academică.

Răzvan este, de altfel, doctor în Științele Comunicării, contribuind în ultimii 22 de ani, în calitate de cadru didactic, la formarea și dezvoltarea noilor generații de specialiști în comunicare și strategie.

Publicis România a ocupat locul 3 în Europa și 20 la nivel global în 2022,  locul 6 în Europa și 35 la nivel global în 2023 în Topul celor mai Eficiente Agenții de marketing și comunicare din lume, conform EFFIE Index.

Romanita Oprea

Recent Posts

Avon deschide propriul concept store în București

Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…

2 minute ago

Fondatorii Revolut anunță pentru 2025 asistent AI, credit ipotecar și rețeaua proprie de ATM-uri

Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…

48 de minute ago

Liga punctelor Penny continuă cu echipamente și accesorii sportive pentru cluburi de fotbal de copii, juniori și tineret

Programul Liga punctelor, desfășurat între 11 septembrie și 5 noiembrie 2024, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, a reușit…

4 ore ago

Cum a făcut David Vest muzică în Est în anii ’80

A fost, cel mai probabil, singurul interpret american de rock, jazz și blues care a venit în România pentru a…

4 ore ago

Colaborare tbi bank – DAW Management Broker pentru achiziția de asigurări, inclusiv RCA, cu plata în rate fără dobândă

tbi bank a încheiat un parteneriat cu unul dintre cei mai mari brokeri de asigurări din România, DAW Management, pentru…

4 ore ago

OPPO Find X8 Pro s-a lansat în Europa

OPPO a anunțat joi lansarea globală a seriei Find X8, Europa fiind regiunea care prezintă în exclusivitate modelul premium, Find…

4 ore ago