Raport PriceFlux: Fashion și Electro IT, printre cele mai competitive sectoare din retailul românesc
Reading Time: 2 minuteCel mai recent raport publicat de PriceFlux, startup-ul românesc de analiză a prețurilor, dezvăluie că sectoarele de Fashion și Electro IT sunt printre cele mai competitive în retailul românesc din punct de vedere al prețurilor, reprezentând peste 60% din produsele monitorizate. Fashion conduce clasamentul cu o cotă de 44%, în timp ce Electro IT acoperă 19%.
În ceea ce privește nișa produselor monitorizate de PriceFlux, industriile mai competitive din România sunt: Fashion (44%), Electro IT (19%), DIY – bricolaj (10%), restul de 27% reprezentând: Farma, Automotive, Beauty, Books, FMCG, Optică ș.a.
“Această competitivitate susținută reflectă importanța strategică a soluțiilor PriceFlux în ajutarea magazinelor online să navigheze și să se dezvolte în aceste sectoare intense din punct de vedere al prețurilor.”, a declarat Mihai Bisnel, Managing Partner în cadrul PriceFlux. “Când competiția în lumea online atinge cote maxime, o platformă de analiză și automatizare a prețurilor precum PriceFlux poate fi un aliat esențial pentru magazinele online, având capacitatea de a monitoriza și adapta automat prețurile în timp real.”, a explicat Mihai Bisnel.
Startup-ul românesc de analiză a prețurilor PriceFlux monitorizează între 4 și 6 milioane de produse zilnic și lucrează cu magazine online din 8 țări europene. Într-o perioadă în care industria de e-commerce este într-o continuă transformare și dezvoltare, PriceFlux a reușit să își consolideze poziția de lider în furnizarea de servicii inteligente de monitorizare și automatizare a prețurilor online, marcând un an de progres și realizări semnificative.
Cu o creștere de 100% a numărului de piețe monitorizate în ultimul an, PriceFlux își propune să-și consolideze prezența în țările în care activează și să exploreze noi oportunități pe piețele europene în viitor.
PriceFlux și-a atins scopul de a se dezvolta regional si a reușit să atragă 31 de clienți, distribuiți în 8 țări distincte, printre care se numără România, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Serbia, Bulgaria și Grecia. Pe parcursul ultimului an, PriceFlux a atras 12 noi clienți mari de retail în portofoliul companiei.
În plus, PriceFlux a lansat recent divizia de servicii personalizate, extinzându-și oferta pentru producători și furnizori de servicii, precum și pentru companiile de retail din domenii diverse, de la închirieri auto la turism și transporturi aeriene. Această mișcare strategică demonstrează angajamentul PriceFlux de a oferi valoare adăugată companiilor din retailul online și din diferite sectoare industriale.
Serviciul principal al activității desfășurate de PriceFlux este monitorizarea prețurilor online și automatizarea strategiei de prețuri în timp real, în funcție de o varietate de parametri. În total, au fost procesate de către platforma PriceFlux peste 14.000.000 de produse unice.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz