Marketing

Raluca Samoilă conduce hub-ul regional de marketing experiențial din cadrul Geometry România

Reading Time: 2 minute

De anul acesta Geometry România a devenit Hub de Marketing Experiențial pentru clienții din regiunea Europei Centrale și de Est ai rețelei, biroul din București coordonând încă din 2013 campanii de Shopper și Experiențial Marketing la nivel global și regional pentru companii precum Coca-Cola, British American Tobacco, P&G, Danone si Philips. Conducerea hub-ului este acum preluată de Raluca Samoilă. Ea vine cu un know-how creat în 15 ani, activând în toate cele 3 mari tipuri de entități implicate în Shopper Marketing: client (Reckitt Benckiser, GSK, L’Óreal), retailer (Cora) și agenție. Raluca a deținut roluri de management în departamente de Marketing, Trade Marketing și Vânzări, coordonand proiecte la nivel local și regional.

”Cred că e esențial, pentru orice fel de inițiativă de marketing experiențial, să cunoști foarte bine toți actorii implicați în proces, de la idee la implementare. De cele mai multe ori, ideile rămân la nivel de propunere pentru că nu se cunosc rolurile tuturor departamentelor de la client, care sunt nevoile lor și cum funcționează interacțiunea factorilor de decizie, de la Marketing la Vânzări și apoi la Trade. Munca de agenție nu se termină după ce s-a aprobat ideea de către brand manager. Odată ce ai aprobată o idee care în PPT pare excelentă, trebuie să știi cum să fluidizezi procesul de la client, să știi ce argumente sunt necesare pentru retailer, care sunt nevoile lui de customizare și de logistică, pentru ca toată lumea implicată să vadă clar ce are de câștigat”, declară Raluca Samoilă, Regional Shopper Marketing Director, Geometry România.

”Raluca vine cu un mix de know-how foarte rar întâlnit în piață. Ea deține, ca experiență în shopper marketing, ceea ce am putea numi „The Supreme Triad”: agenție, client și retailer. Numai cineva care s-a format ca lider experimentând specificul fiecărei instanțe, poate reuși să le aducă pe toate împreună, la aceeași masă, pentru ca fiecare entitate să-și atingă obiectivele pe care și le-a propus.”, a declarat Mircea Pascu, Managing Director, Geometry România.

Hub-ul regional de marketing experiențial Geometry lucrează anual pentru 60 de branduri ale clienților regionali și globali, totalizând un număr de peste 270 de campanii și activări de brand și 20 de toolkit-uri regionale și globale.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

3 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

8 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

9 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

9 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

9 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

9 ore ago