Varsta: 38 de ani
Experienta in marketing: 16 ani
Raluca Kisescu face parte din echipa Avon Romania din 1999, iar actuala pozitie o ocupa din 2005. Printre brandurile administrate pe parcursul carierei se numara: Avon – corporate brand, social brand, commercial (toate brandurile Avon – Avon Color, Avon Luxe, Anew, Nutra Effects, Avon Fragrances, Senses, Advance Techniques, Avon Fashion & Home). In cei 10 ani de cand coordoneaza tot ce ce inseamna activare de brand pentru Avon, si-a pus amprenta pe unele dintre cele mai indraznete proiecte din Romania, multe in zona de advertising neconventional.
A coordonat campanii precum: “1 din 8 femei”, premiata la Cannes Lions in 2007 (primul premiu obtinut de o agentie romaneasca la Cannes); “Avon iti da like’’ in 2012-2013 (campanie integrata 360, cu 8 spoturi TV produse local, activare a conceputului in digital, OOH, media creativa si field); Avon Online/Tu definesti frumusetea – lansarea noii game de machiaj cu vedeta locala Antonia si a unei platforme de e-commerce pentru reprezentanții Avon; “Share It to Stop It” – campanie aniversara 5 ani de lupta impotriva violentei domestice cand pentru prima data au fost folositi in campanie vedete barbati; “E 13, ce noroc! – o aniversare altfel, fara cifre rotunde, fara conferinte de presa; “Avon 125 de femei pentru schimbare” – activare localA a aniversrii de 125 de ani a companiei – pentru prima data 125 de femei obisnuite au fost premiate in cadrul unui eveniment la Muzeul de Istorie pentru implicare In comunitate. A fost de asemenea implicata in deschiderea pietelor Avon din Moldova, Serbia si Bosnia, precum si in lansarea retelei interne de socializare Avon Connects.
Raluca este absolventa de A.S.E. – R.E.I. (Facultatea de Relatii Economice Internationale, cu licenta in Tranzactii si Burse internationale. A urmat studii de specialitate in cadrul Avon Global, precum si cursuri de Neuromarketing – Christophe Morin, Marketing exponential – Paul Garrison si Marketing 2.0 – Philip Kotler.
Lansată în 2022, cu o investiție de 2,8 milioane de euro, Medikali, o clinică medicală privată, și-a consolidat rapid poziția…
Select Residences, cel mai recent complex rezidențial dezvoltat de Anchor Grup, unul dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari din România,…
Integratorul de finisaje premium Quadra Casa marchează o nouă premieră cu impact internațional prin atragerea în exclusivitate a colecțiilor de…
Reîntoarcerea la birou continuă să crească în acest an, pe măsură ce angajații resimt tot mai mult nevoia de interacțiune…
Golin România a obținut 11 premii din 16 nominalizări la ediția din acest an a Romanian PR Award: 3 Golden…
Asociația pastel, dedicată misiunii #NicioLunăFărăOFaptăBună, anunță lansarea proiectului PractiLand, o inițiativă susţinută de Kaufland România, menită să transforme educația practică…