Raiffeisen Bank a publicat Raportul de Responsabilitate Corporativa 2014. Acesta prezinta implicarea in comunitate si impactul proiectelor sustinute de banca. Raiffeisen Bank investeste anual in comunitate aproximativ 2 milioane de euro, pe 5 directii strategice: educatie financiara, sport, arta si cultura, ecologie urbana si asistenta sociala. Alaturi de companie si angajatii bancii se implica in actiuni de voluntariat si colectarea de fonduri.
Proiectele mari ale bancii, ce au crescut cu fiecare an sunt: inchiriere de biciclete in orase – I’Velo, studentObike, Festivalul de Teatru de la Sibiu, Festivalul SONORO, dar si Maratonul International de la Bucuresti. Raiffeisen Bank a fost pentru prima oara sponsor la Transilvania International Film Festival in anul 2014.
In 2014, investitiile comunitare au cumulat 7.58 milioane de lei investitie comunitara, iar 35% din investitii au fost in proiecte de mediu (fata de 19% in 2013). De acestea au beneficiat peste 260.000 de persoane in intreaga tara.
Managementul responsabil a insemnat aproximativ 358.466 kg de hartie reciclata, 42.974 kg DEEE-uri reciclate si 94.952 l carburanti economisiti.
Banca enumera printre cele mai ample proiecte pe care le sustin, dar si cu impact mare asupra mediului: I’Velo, StudentObike, Biciclete cu cravata, Green Business Index.
Raiffeisen Bank a dezvoltat proiectul “RStyle” – un program de pastrare a echilibrului intre viata profesionala si persoanala a angajatilor , care a avut in 2014 peste 1.800 de participanti la diverse activitati din mai multe zone de interes, precum dezvoltare personala, parenting, activitati sportive in echipa etc.
Bucătari talentați din 16 unități gastronomice renumite din România vor concura sâmbătă, 16 noiembrie, pentru un loc în finala prestigioasei…
Digi Communications NV, unul dintre liderii la nivel european în domeniul telecomunicațiilor, listat la Bursa de Valori București, raportează venituri…
Valoarea totală a pieței ceasurilor de lux a ajuns în 2023 la aproape 44,2 miliarde de dolari și se estimează…
Zexe Braserie, afacerea lansată de Ana Consulea, Chef cofetar multipremiat, devine Zelateria, după un amplu proces de rebranding inițiat în…
Am vorbit cu Vlad Petre, Managing Director al Saatchi Creative Hub Bucharest, despre un an 2024 care a adus creștere…
PPC a avut o performanță solidă și în trimestrul al treilea, continuând tendința pozitivă din cele două trimestre anterioare. În…