Raiffeisen Digital Bank AG, subsidiară a Raiffeisen Bank International AG, a lansat pe piața din România un produs de cont curent digital, simplu și ușor de utilizat. Costurile sunt transparente, iar Raiffeisen Digital Bank nu percepe taxe de cont, comisioane de transfer sau taxe ATM.
„Suntem încântați să putem oferi clienților români servicii bancare digitale simple și facem astăzi primul pas lansând contul curent digital, care vine cu costuri zero percepute de bancă și cu o aplicație mobilă ușor de utilizat.”
Sorin Stanciu, Country Manager Raiffeisen Digital Bank pentru România
Oferta de cont curent actuală se concentrează pe acoperirea funcțiilor de bază, pe care majoritatea clienților le doresc și le folosesc zilnic, inclusiv deschiderea rapidă și complet digitalizată a unui cont curent, cu un card de debit digital Visa Gold, care poate fi conectat instant la portofele digitale. Clienți pot să cumpere bunuri sau să retragă bani doar cu ajutorul telefonului.
„Plasăm clienții și nevoile lor în centrul gândirii și abordării noastre, iar acest lucru se reflectă în produsele pe care le dezvoltăm, făcându-le ușor de utilizat și complet digitalizate. Credem că produsele digitale oferă libertate clienților – le pot folosi oricând și oriunde doresc, iar prin simplificarea ofertei noastre încercăm să le ușurăm viața.”
Alexey Kapustin, CEO Raiffeisen Digital Bank
Raiffeisen Digital Bank AG, cu sediul în Viena-Austria, face parte din strategia de digitalizare multianuală la nivel internațional a grupului Raiffeisen Bank International, care se concentrează pe îmbunătățirea constantă a valorii oferite clienților în cele 12 țări din Marea Adriatică, Europa Centrală și de Est, dar și pe investiții în noi modalități de a răspunde nevoilor clienților, atât pe piețe noi, cât și pe cele existente.
„De peste aproape un an și jumătate suntem prezenți pe piața din Polonia cu produsul nostru de creditare și am solicitat constant feedback din partea clienților, fapt care ne-a ajutat să ne îmbunătățim oferta și care a condus la creșterea gradului de satisfacție a acestora. Acest lucru este dovedit și de evaluările din aplicație, și de sondajele realizate. Aducem aceeași abordare centrată pe clienți și pe piața din România, și vom fi în contact cu aceștia, pentru a ne îmbunătăți constant oferta.”
Jakub Malach, membru al Consiliului de Administrație, responsabil pentru Retail la Raiffeisen Digital Bank
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…