Raiffeisen Bank anunță că, din 17 ianuarie 2022, pentru IMM-uri și 1 februarie 2022, pentru persoane fizice aproape întreaga rețea de unități a Raiffeisen Bank va opera fără casierii.
Banca va mai păstra casierii în câteva dintre unitățile sale, urmând ca doar în aceste agenții să fie făcute operațiuni cu numerar, în mod excepțional, pentru plata ratelor la credite.
Operațiunile cu numerar care se efectuau la casierie vor putea fi făcute pe mașini multifuncționale sau vor avea soluții alternative (Raiffeisen Online, Smart Mobile, Colectare, echipamente depunere multivalută). Fiecare angajat al băncii va fi gata să asiste clienții pentru a învăța să utilizeze eficient toate canalele alternative de plata (ATM/MFM, Raiffeisen Online, Smart Mobile).
“Pandemia a însemnat, pe lângă multe altele, și o deschidere mai mare din partea clienților față de soluții digitale, lucru care ne-a încurajat să adaptăm în consecință și soluțiile noastre pentru numerar, degrevând astfel agențiile de o muncă repetitivă, cum e cea de casierie. Astfel, colegii noștri din unități vor putea dedica mai mult timp interacțiunilor cu valoare adăugată pentru clienți, fiind la dispoziția lor atât pentru consultanța legată de serviciile digitale ale băncii, cât și pentru produsele de creditare, de economisire sau investiții.”
Monica Udrescu, director Canale de Vânzare cu Interacțiune Umana la Raiffeisen Bank
Soluțiile digitale Raiffeisen Bank, inclusiv pentru nevoile uzuale de numerar ale clienților, sunt accesibile prin rețelele de mașini ale băncii, mult mai mari numeric decât rețeaua de unități, cu disponibilitate, în mare parte, 24/7. Potrivit băncii, aceste echipamente (MFM/ATM, colectare etc.) sunt mai eficiente, pentru ca permit efectuarea operațiunilor într-un timp mult mai scurt, față de casieriile clasice.
Ce operațiuni se pot face la un MFM Raiffeisen Bank?
Informații despre rețeaua de 50 de echipamente depunere multivalută (permit efectuarea de depuneri consistente de numerar, specifice modelului de afaceri al persoanelor juridice) sunt disponibile aici.
Raiffeisen Bank are peste 2,22 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Numărul clienților digitali ai băncii a depășit 1 milion la finalul lunii septembrie 2021. Banca are peste 4.600 de angajați, 300 de agenții în toata țara, 660 de ATM-uri, 455 de mașini multifuncționale (MFM-uri), din care 108 sunt și pentru lei și pentru euro, și o rețea de peste 25.600 de POS-uri.
Rituals Cosmetics, brandul internațional specializat în produse de îngrijire naturală a corpului și a pielii, parfumuri pentru casă și seturi…
Din 15 decembrie 2024, intră în vigoare noul Mers al Trenurilor 2024-2025, ce va fi valabil până la data de…
CMS a primit premiul „CEE M&A Legal Adviser of the Year 2024” în cadrul Mergermarket European M&A Awards 2024, ceremonie…
Sip Coffee & Wine, cunoscut până acum pentru cafeneaua de la parterul imobilului situat pe Calea Moșilor 116 - 122,…
Global Vision, lider în sectorul imobiliar și energetic din Europa Centrală și de Est, anunță numirea Danielei Lazea în funcția…
KoçZer, liderul turc în domeniul achizițiilor strategice și al managementului lanțului de aprovizionare, și-a anunțat intrarea pe piața europeană prin…
View Comments
Ce tâmpenie, Monica. Sa refuzi banii oamenilor care vor tranzacții în persoana!? In SUA sunt bănci peste tot și oriunde te duci se fac tranzactii in numerar, deși sunt și alte opțiuni. Ce aroganță!!! Ai uitat de unde ați plecat!
Cu siguranța ați pierdut peste 20% din clienți, nu îți meriți postul !