Raiffeisen Bank va închide aproape toate casieriile. Ce agenții ale băncii vor mai face operațiuni cu numerar
Reading Time: 2 minuteRaiffeisen Bank anunță că, din 17 ianuarie 2022, pentru IMM-uri și 1 februarie 2022, pentru persoane fizice aproape întreaga rețea de unități a Raiffeisen Bank va opera fără casierii.
Banca va mai păstra casierii în câteva dintre unitățile sale, urmând ca doar în aceste agenții să fie făcute operațiuni cu numerar, în mod excepțional, pentru plata ratelor la credite.
Operațiunile cu numerar care se efectuau la casierie vor putea fi făcute pe mașini multifuncționale sau vor avea soluții alternative (Raiffeisen Online, Smart Mobile, Colectare, echipamente depunere multivalută). Fiecare angajat al băncii va fi gata să asiste clienții pentru a învăța să utilizeze eficient toate canalele alternative de plata (ATM/MFM, Raiffeisen Online, Smart Mobile).
“Pandemia a însemnat, pe lângă multe altele, și o deschidere mai mare din partea clienților față de soluții digitale, lucru care ne-a încurajat să adaptăm în consecință și soluțiile noastre pentru numerar, degrevând astfel agențiile de o muncă repetitivă, cum e cea de casierie. Astfel, colegii noștri din unități vor putea dedica mai mult timp interacțiunilor cu valoare adăugată pentru clienți, fiind la dispoziția lor atât pentru consultanța legată de serviciile digitale ale băncii, cât și pentru produsele de creditare, de economisire sau investiții.”
Monica Udrescu, director Canale de Vânzare cu Interacțiune Umana la Raiffeisen Bank
Ce operațiuni se pot face la un MFM Raiffeisen Bank
Soluțiile digitale Raiffeisen Bank, inclusiv pentru nevoile uzuale de numerar ale clienților, sunt accesibile prin rețelele de mașini ale băncii, mult mai mari numeric decât rețeaua de unități, cu disponibilitate, în mare parte, 24/7. Potrivit băncii, aceste echipamente (MFM/ATM, colectare etc.) sunt mai eficiente, pentru ca permit efectuarea operațiunilor într-un timp mult mai scurt, față de casieriile clasice.
Ce operațiuni se pot face la un MFM Raiffeisen Bank?
- depunere și retragere de numerar în și din conturile proprii;
- depunere în contul unui terț;
- plata ratelor;
- plată facturi;
- depunere lei în contul terților (clienți Raiffeisen Bank);
- operațiuni de schimb valutar (euro/USD în lei);
- mini-extras de cont;
- interogare sold;
- schimbare PIN;
- deblocare PIN
Informații despre rețeaua de 50 de echipamente depunere multivalută (permit efectuarea de depuneri consistente de numerar, specifice modelului de afaceri al persoanelor juridice) sunt disponibile aici.
Raiffeisen Bank are peste 2,22 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Numărul clienților digitali ai băncii a depășit 1 milion la finalul lunii septembrie 2021. Banca are peste 4.600 de angajați, 300 de agenții în toata țara, 660 de ATM-uri, 455 de mașini multifuncționale (MFM-uri), din care 108 sunt și pentru lei și pentru euro, și o rețea de peste 25.600 de POS-uri.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz