MarComm

Laura Mihăilă Andrei a preluat rolul de director și coordonator al ariei de Marketing, Comunicare și Customer Experience la Raiffeisen Bank

Reading Time: 2 minute

Raiffeisen Bank anunță unirea zonelor de Marketing, Comunicare și Customer Experience. Laura Mihăilă Andrei a preluat rolul de director și coordonator al acestei noi arii din Raiffeisen Bank. Noua direcție va fi subordonată președintelui băncii, Zdenek Romanek:

„Îi urez succes Laurei în activitatea sa și sunt convins, că împreună cu întreaga echipă Raiffeisen, vom îmbunătăți experiența clienților noștri, zi de zi.”

Laura Mihăilă Andrei este un profesionist orientat către rezultate, care crede în creșterea organică a afacerilor prin îmbunătățirea imaginii brandurilor și prin strategii care pun clienții pe primul loc. A gestionat proiecte complexe de poziționare de brand, lansări naționale și brand management în România, pentru mărci ca Timișoreana, Ursus sau Redds. La nivel internațional, a gestionat activitatea digitală globală a brandului Peroni Nastro Azzurro și a condus Kozel, un brand FMCG global, prezent în 40 de teritorii. 

În ultimii 5 ani, din poziția de Head of Marketing BCR, a direcționat strategia de marketing a băncii și a construit de la zero un brand de digital banking, George. În paralel, Laura a fost trainer și mentor în marketing și branding al cohortelor de start-upuri de inovație în tehnologie din Acceleratorul de Business Innovx.

„Echipa mea unificată, nou formată, va utiliza resursele consolidate ale băncii pentru a crește vizibilitatea brandului Raiffeisen Bank și va susține comunicarea serviciilor și produselor oferite clienților noștri,” a spus Laura Mihăilă Andrei, la preluarea acestei noi direcții din bancă.

Despre Raiffeisen Bank  

În ultimii ani, Raiffeisen Bank a intensificat procesul de simplificare și transformare digitală, dezvoltând o serie de soluții digitale de creditare, plăți online și cu dispozitive mobile care să răspundă nevoii clienților de a avea acces la servicii bancare oriunde, oricând. 

Raiffeisen Bank oferă servicii universale de banking pentru 2,3 milioane de clienți persoane fizice și juridice. Peste 1,15 milioane clienți digitali folosesc aplicațiile Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online. Banca are 4.600 de angajați și o rețea de peste 300 de agenții în toată țara, aproximativ 1131 de ATM-uri și MFM-uri și 27.900 de POS-uri.   

Romanita Oprea

Recent Posts

Mădălina Vasile, Premier Energy Furnizare: Rebrandingul a adus un suflu nou și o consolidare a stabilității pentru clienți și parteneri

Cum faci un rebranding în paralel cu o listare la bursă și pe o piață ultraconcurențială? Am aflat de la…

19 ore ago

BNR menține rata dobânzii de politică monetară la nivelul de 6,50 la sută pe an

Rata anuală a inflației s-a mărit în iulie la 5,42 la sută, de la 4,94 la sută în luna iunie,…

20 de ore ago

Începe Bucharest Gaming Week. Programul celor nouă zile de evenimente

Bucharest Gaming Week, cel mai mare și așteptat eveniment de gaming din România, debutează sâmbătă, 5 octombrie. Timp de nouă…

21 de ore ago

Renault Emblème, o provocare pentru a realiza o mașină cu emisii reduse de carbon

Conceptul Renault Emblème reflectă viziunea companiei despre o mașină care face față provocării mobilității cu emisii reduse de carbon. Provocare…

22 de ore ago

Revolut cere Meta să contribuie la rambursarea sumelor pierdute de victimele fraudelor de pe platformele sale. Facebook e în topul scam-urilor și în România

Revolut, fintech-ul cu peste 4 milioane de clienți în România și 45 de milioane la nivel global, cere companiei Meta…

23 de ore ago

Biz 25 de ani: Un sfert de secol de business

Primii 25 de ani de Biz au fost marcați de o evoluție impresionantă a companiilor din România. În toți acești…

24 de ore ago