MarComm

Laura Mihăilă Andrei a preluat rolul de director și coordonator al ariei de Marketing, Comunicare și Customer Experience la Raiffeisen Bank

Reading Time: 2 minute

Raiffeisen Bank anunță unirea zonelor de Marketing, Comunicare și Customer Experience. Laura Mihăilă Andrei a preluat rolul de director și coordonator al acestei noi arii din Raiffeisen Bank. Noua direcție va fi subordonată președintelui băncii, Zdenek Romanek:

„Îi urez succes Laurei în activitatea sa și sunt convins, că împreună cu întreaga echipă Raiffeisen, vom îmbunătăți experiența clienților noștri, zi de zi.”

Laura Mihăilă Andrei este un profesionist orientat către rezultate, care crede în creșterea organică a afacerilor prin îmbunătățirea imaginii brandurilor și prin strategii care pun clienții pe primul loc. A gestionat proiecte complexe de poziționare de brand, lansări naționale și brand management în România, pentru mărci ca Timișoreana, Ursus sau Redds. La nivel internațional, a gestionat activitatea digitală globală a brandului Peroni Nastro Azzurro și a condus Kozel, un brand FMCG global, prezent în 40 de teritorii. 

În ultimii 5 ani, din poziția de Head of Marketing BCR, a direcționat strategia de marketing a băncii și a construit de la zero un brand de digital banking, George. În paralel, Laura a fost trainer și mentor în marketing și branding al cohortelor de start-upuri de inovație în tehnologie din Acceleratorul de Business Innovx.

„Echipa mea unificată, nou formată, va utiliza resursele consolidate ale băncii pentru a crește vizibilitatea brandului Raiffeisen Bank și va susține comunicarea serviciilor și produselor oferite clienților noștri,” a spus Laura Mihăilă Andrei, la preluarea acestei noi direcții din bancă.

Despre Raiffeisen Bank  

În ultimii ani, Raiffeisen Bank a intensificat procesul de simplificare și transformare digitală, dezvoltând o serie de soluții digitale de creditare, plăți online și cu dispozitive mobile care să răspundă nevoii clienților de a avea acces la servicii bancare oriunde, oricând. 

Raiffeisen Bank oferă servicii universale de banking pentru 2,3 milioane de clienți persoane fizice și juridice. Peste 1,15 milioane clienți digitali folosesc aplicațiile Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online. Banca are 4.600 de angajați și o rețea de peste 300 de agenții în toată țara, aproximativ 1131 de ATM-uri și MFM-uri și 27.900 de POS-uri.   

Romanita Oprea

Recent Posts

Ateliere pentru copii la Școala de Vară la Muzeul Municipiului București, ediția 2024

În plină vară, Muzeul Municipiului București își deschide porțile pentru o nouă ediție a programului „Școala de Vară la MMB”.…

9 ore ago

Investiție de 6 milioane de euro din partea Atu Tech pentru extinderea portofoliului de produse

Atu Tech, magazin online de produse de securitate și distribuitor român de echipamente de securitate, investește 6 milioane de euro…

10 ore ago

Pipera 180 devine ansamblul rezidențial de lux El Unico Residences – Pipera180

El Unico Group anunță rebranding-ul ansamblului Pipera 180 sub noul nume, El Unico Residences | Pipera 180. Brandul își extinde…

13 ore ago

Banca Transilvania emite și în acest an cardul Visa UNTOLD cu un nou design

Cardul virtual BT Visa UNTOLD, destinat fanilor UNTOLD care folosesc aplicația BT Pay, vine cu un nou design animat, inspirat…

14 ore ago

Laboratorul central Regina Maria, primul laborator de analize medicale din România care primește acreditare internațională JCI

Laboratorul Central REGINA MARIA a devenit primul laborator din România care primește acreditarea internațională JCI - Joint Commission International, aceasta…

14 ore ago

Ionuț Bălan: Keynes, Omul

“Toți suntem keynesieni acum” a devenit evident după ce intervenționismul de stat în economie a atins niveluri greu de imaginat…

14 ore ago