MarComm

Laura Mihăilă Andrei a preluat rolul de director și coordonator al ariei de Marketing, Comunicare și Customer Experience la Raiffeisen Bank

Reading Time: 2 minute

Raiffeisen Bank anunță unirea zonelor de Marketing, Comunicare și Customer Experience. Laura Mihăilă Andrei a preluat rolul de director și coordonator al acestei noi arii din Raiffeisen Bank. Noua direcție va fi subordonată președintelui băncii, Zdenek Romanek:

„Îi urez succes Laurei în activitatea sa și sunt convins, că împreună cu întreaga echipă Raiffeisen, vom îmbunătăți experiența clienților noștri, zi de zi.”

Laura Mihăilă Andrei este un profesionist orientat către rezultate, care crede în creșterea organică a afacerilor prin îmbunătățirea imaginii brandurilor și prin strategii care pun clienții pe primul loc. A gestionat proiecte complexe de poziționare de brand, lansări naționale și brand management în România, pentru mărci ca Timișoreana, Ursus sau Redds. La nivel internațional, a gestionat activitatea digitală globală a brandului Peroni Nastro Azzurro și a condus Kozel, un brand FMCG global, prezent în 40 de teritorii. 

În ultimii 5 ani, din poziția de Head of Marketing BCR, a direcționat strategia de marketing a băncii și a construit de la zero un brand de digital banking, George. În paralel, Laura a fost trainer și mentor în marketing și branding al cohortelor de start-upuri de inovație în tehnologie din Acceleratorul de Business Innovx.

„Echipa mea unificată, nou formată, va utiliza resursele consolidate ale băncii pentru a crește vizibilitatea brandului Raiffeisen Bank și va susține comunicarea serviciilor și produselor oferite clienților noștri,” a spus Laura Mihăilă Andrei, la preluarea acestei noi direcții din bancă.

Despre Raiffeisen Bank  

În ultimii ani, Raiffeisen Bank a intensificat procesul de simplificare și transformare digitală, dezvoltând o serie de soluții digitale de creditare, plăți online și cu dispozitive mobile care să răspundă nevoii clienților de a avea acces la servicii bancare oriunde, oricând. 

Raiffeisen Bank oferă servicii universale de banking pentru 2,3 milioane de clienți persoane fizice și juridice. Peste 1,15 milioane clienți digitali folosesc aplicațiile Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online. Banca are 4.600 de angajați și o rețea de peste 300 de agenții în toată țara, aproximativ 1131 de ATM-uri și MFM-uri și 27.900 de POS-uri.   

Romanita Oprea

Recent Posts

Târgul de Crăciun de la Craiova se deschide pe 15 noiembrie

Cea mai frumoasă poveste de iarnă va fi prezentată, și în acest an, la Craiova, unde centrul orașului va fi,…

o oră ago

La șantierul Damen Galați se construiesc două feriboturi electrice pentru Canada

Șantierul Naval Damen Galați a găzduit ceremonia de punere a chilei pentru primele două feriboturi complet electrice dintr-o serie de…

2 ore ago

Sphera Franchise Group, profit net normalizat în creștere cu 66% comparativ cu 2023

Sphera Franchise Group, cel mai mare grup de food service din România, a încheiat primele nouă luni din 2024 cu…

2 ore ago

ROCA Industry menține trendul de creștere. EBITDA cu 48% peste valoarea din 2023

ROCA Industry, primul holding industrial românesc specializat în producția de materiale de construcții și listat pe piața principală a BVB,…

2 ore ago

Cine mă spionează de pe telefon. Cum ne protejăm de stalkeware

Kaspersky introduce o nouă funcție în aplicațiile sale mobile pentru Android – Who’s Spying on Me, extinzându-și protecția împotriva urmăririi…

2 ore ago

Asociația „Capace cu Suflet” lansează campania „Adoptă o Inimă Temerară”

Asociația „Capace cu Suflet” lansează campania „Adoptă o Inimă Temerară”, care se va desfășura în perioada noiembrie 2024 - aprilie…

2 ore ago