Stiri

Raiffeisen Bank România trece pe Visa

Reading Time: 2 minute

Raiffeisen Bank România a anunțat, miercuri, un parteneriat exclusiv cu Visa, prin care toți clienții băncii vor avea carduri emise sub sigla Visa.

În cadrul conferinței de presă în care a fost anunțată decizia strategică a Raiffeisen Bank România, reprezentanții băncii au precizat că, în prezent, în portofoliul său proporția este aproape egală între utilizatorii de carduri Mastercard și Visa.

Toate cardurile clienților Raiffeisen vor fi înlocuite, treptat, cu carduri sub sigla VISA: cardurile de credit în perioada 15 iulie – 31 octombrie 2024, iar cardurile de debit în perioada 1 august 2024 – 31 martie 2025. Procesul nu va presupune costuri adiționale pentru clienți.

„Raiffeisen Bank ne este alături de mai bine de trei decenii la construirea ecosistemului local  de plăți, iar noul nostru parteneriat exclusiv, care prevede emiterea sub sigla Visa a tuturor cardurilor din vastul portofoliu al băncii, reprezintă un moment de referință pe piața din România, care ne va permite să accelerăm procesul de inovație de care avem nevoie în sectorul plăților”, a explicat Cătălin Creţu, General Manager pentru Bulgaria, Croația, România, Slovenia la Visa. 

Noile carduri Raiffeisen au o identitate vizuală modernă și sunt fabricate din plastic reciclat în proporție de 99%. Acestea sunt accesibilizate și pentru persoanele cu deficiențe de vedere.

Noile carduri de debit VISA – Raiffeisen Bank România

Noile carduri de credit VISA – Raiffeisen Bank România

Cardul galben „care face bine”

Miercuri s-a lansat oficial și cardul galben „care face bine”, prin care Raiffeisen Bank România anunță că va contribui cu cel puțin 200.000 euro în următorul an la susținerea programelor Dăruiește Viață. Banca se așteaptă să aibă 100 de milioane de tranzacții cu acest card într-un an.

Pentru fiecare tranzacție la POS sau online făcută de clienți cu noul card galben de debit  în lei, indiferent de sumă, Raiffeisen Bank donează în contul Asociației Dăruiește Viață, suplimentar față de susținerea în valoare de 1 milion de euro, anunțată tot miercuri. 

Contribuția către asociație este o donație din partea băncii, necondiționată de valoarea tranzacției pe care clientul o face cu cardul. 

Raiffeisen Bank deservește în România peste 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.800 de angajați în 284 de unități, 1.131 ATM-uri & MFM-uri și peste 27.800 POS-uri.

Toader Păun

Recent Posts

Lucian Streche: „După orice boom, trebuie să existe și o cădere dramatică”

Lucian Streche este un profesionist cu peste 17 ani de experiență în domeniul investițiilor financiare, fuziunilor și achizițiilor de companii,…

4 minute ago

Hanwha își deschide filială în România pentru a livra vehicule armatei naționale

Hanwha Aerospace România și-a luat angajamentul să sprijine modernizarea Fortelor Armate ale României și să contribuie la întărirea flancului estic…

22 de minute ago

Rezident, creștere de peste 50% în 2024 din închirierea apartamentelor în regim hotelier

Rezident, rețeaua de apartamente de închiriat în regim hotelier din București, Predeal, Constanța, Eforie Nord și camere duble la Corbu,…

24 de minute ago

Numărul autorizațiilor de construire din București s-a redus la jumătate, iar suprafața utilă a scăzut cu 62% în ultimii trei ani

Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…

2 ore ago

Părinții din mediul rural consideră că uneori e nevoie să bați copiii pentru a-i educa

World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…

2 ore ago

Gabriel Ghiță, Mastercard: Personalizare cu ajutorul datelor

Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…

2 ore ago