Raiffeisen Bank România a anunțat, miercuri, un parteneriat exclusiv cu Visa, prin care toți clienții băncii vor avea carduri emise sub sigla Visa.
În cadrul conferinței de presă în care a fost anunțată decizia strategică a Raiffeisen Bank România, reprezentanții băncii au precizat că, în prezent, în portofoliul său proporția este aproape egală între utilizatorii de carduri Mastercard și Visa.
Toate cardurile clienților Raiffeisen vor fi înlocuite, treptat, cu carduri sub sigla VISA: cardurile de credit în perioada 15 iulie – 31 octombrie 2024, iar cardurile de debit în perioada 1 august 2024 – 31 martie 2025. Procesul nu va presupune costuri adiționale pentru clienți.
„Raiffeisen Bank ne este alături de mai bine de trei decenii la construirea ecosistemului local de plăți, iar noul nostru parteneriat exclusiv, care prevede emiterea sub sigla Visa a tuturor cardurilor din vastul portofoliu al băncii, reprezintă un moment de referință pe piața din România, care ne va permite să accelerăm procesul de inovație de care avem nevoie în sectorul plăților”, a explicat Cătălin Creţu, General Manager pentru Bulgaria, Croația, România, Slovenia la Visa.
Noile carduri Raiffeisen au o identitate vizuală modernă și sunt fabricate din plastic reciclat în proporție de 99%. Acestea sunt accesibilizate și pentru persoanele cu deficiențe de vedere.
Miercuri s-a lansat oficial și cardul galben „care face bine”, prin care Raiffeisen Bank România anunță că va contribui cu cel puțin 200.000 euro în următorul an la susținerea programelor Dăruiește Viață. Banca se așteaptă să aibă 100 de milioane de tranzacții cu acest card într-un an.
Pentru fiecare tranzacție la POS sau online făcută de clienți cu noul card galben de debit în lei, indiferent de sumă, Raiffeisen Bank donează în contul Asociației Dăruiește Viață, suplimentar față de susținerea în valoare de 1 milion de euro, anunțată tot miercuri.
Contribuția către asociație este o donație din partea băncii, necondiționată de valoarea tranzacției pe care clientul o face cu cardul.
Raiffeisen Bank deservește în România peste 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.800 de angajați în 284 de unități, 1.131 ATM-uri & MFM-uri și peste 27.800 POS-uri.
Bookzone a atins un nou record de vânzări și a adus literatura mai aproape de publicul din România. Cu reduceri…
WE AS WEB, companie de dezvoltare software, estimează o cifră de afaceri de 32 milioane de Euro și un profit…
Într-o lume unde provocările sociale și de mediu devin tot mai complexe, sustenabilitatea este esențială pentru succesul oricărei afaceri moderne.…
Începe competiția E.ON Energy Challenge, dedicată studenților, ediția 2025. Sunt invitați să se înscrie în concurs studenții la nivel licență…
Banca Comercială Română (BCR) și Dedeman anunță un parteneriat prin care lansează creditul special BCR Dedeman, ce își propune să…
ING Bank România finanțează cu 5 milioane de lei compania Dendrio, parte a grupului Bittnet, pentru finanțarea capitalului de lucru…