Raiffeisen Bank, noi aplicații de mobile si internet banking
Reading Time: 2 minuteRaiffeisen Bank a lansat noile aplicații pentru mobile și internet banking. Noul Smart Mobile, aplicația de mobile banking, și noul Raiffeisen Online, aplicația de internet banking, au afișate toate informațiile despre conturi într-un singur ecran, un flux de plăți simplificat, un control mai bun al cardurilor și logare 100% online datorită Raiffeisen Smart Token.
Noile aplicații înseamnă pentru Raiffeisen Bank încă un pas decisiv făcut spre servicii bancare complet digitalizate, intuitive, sigure și ușor de folosit. Utilizarea aplicațiilor nu are costuri pentru clienții care au optat pentru pachetele de cont curent ZERO Tot și ZERO Simplu. De asemenea, toate plățile și încasările în lei au 0 comision, pentru conturile deschise la băncile de pe teritoriul României, arată banca, într-un comunicat de presă.
“Cu un uriaș efort de echipă, într-un proces care a implicat toate departamentele bancii în diferite etape ale dezvoltării, lansăm noile aplicații de mobile și internet banking. Acestea sunt baza ecosistemului digital pe care îl construim, în așa fel încât experiența clienților la interacțiunea cu banca să fie una placută și simplă”, a spus Steven van Groningen, CEO & presedinte Raiffeisen Bank.
Noul Smart Mobile, aplicatia nativa de mobile banking a Raiffeisen Bank, poate fi descarcata din AppStore și Google Play si ofera noi optiuni si functionalitati:
-logare si autorizare de plati 100% online, in siguranta, prin SmartToken, care genereaza coduri unice pentru fiecare operatiune sau prin metode biometrice (amprenta sau Face ID). Odata cu instalarea si utilizarea aplicatiei Raiffeisen Smart Token, clientii nu vor mai avea nevoie de card reader.
-verificarea rapida a soldului cu ajutorul widget-ului Smart Mobile, fara a mai fi necesara logarea, iar posesorii de Apple Watch isi pot activa widget-ul direct pe ceas;
-blocarea unui card, solicitarea unui card nou sau reemiterea cardului;
-pentru cardurile de credit, vizualizarea planului detaliat de rate;
-cautarea rapida a unei plati anterioare;
-efectuarea rapida a unei plati repetitive prin functia “repay”;
-afisarea automata a facturilor viitoare (optiunea devine disponibila la prima plata facuta de client).
Detalii despre modul in care functioneaza aplicatia pot fi gasite in video.
Raiffeisen Smart Token permite logarea 100% online in aplicatiile de mobile si internet banking, dar si autorizarea platilor in deplina siguranta, indiferent de valoare. Odata cu instalarea si utilizarea aplicatiei Smart Token, clientii nu vor mai avea nevoie de card reader.
Noul Raiffeisen Online este aplicatia de internet banking unde clientii Raiffeisen Bank pot face plati sau efectua operatiuni, direct de pe desktop, experienta fiind similara celei de pe mobil, cu exceptia functiilor specifice smartphone-urilor (autorizare si logare biometrice, widget sau scanarea facturilor).
Raiffeisen Bank a intensificat, in ultimii ani, procesul de simplificare si transformare digitala. A investit in noi tehnologii, pentru a pune bazele unei infrastructuri IT sigura si flexibila pe care sa poata dezvolta solutii de banking pentru viitor. Banca are peste 650.000 clienti digitali care folosesc aplicatiile Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online, 80% dintre acestia sunt pe mobil, in timp ce 20% acceseaza serviciile online de pe desktop.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz