Raiffeisen Bank își schimbă platforma online
Reading Time: < 1 minutRaiffeisen Bank a achiziționat recent o nouă platformă digitală pentru Internet/Mobile banking furnizată de Backbase, lider în domeniu. Schimbarea și dezvoltarea noii arhitecturi digitale a Raiffeisen Bank va asigura clienților băncii o experiență mult îmbunătățită.
Construind pe platformă pusă la dispoziție de compania olandeză Backbase, Raiffeisen Bank va dispune de aplicații prietenoase și va dezvoltă continuu funcționalități noi pentru clienții săi, anunță banca, într-un comunicat de presă.
Backbase Omnichannel Banking Platform permite editarea visuala și arhitectură modulară a widget-urilor, schimbări și adaptări rapide.
„Clienții doresc o interacțiune simplă și rapidă cu banca, iar așteptările lor cresc odată cu evoluția tehnologiei. Pentru a ține pasul cu aceste așteptări și tendințe, schimbarea platformelor noastre de online și mobile banking a devenit vitală și necesară. Prin implementarea și dezvoltarea tehnologiilor furnizate de Backbase, vom putea răspunde mult mai repede și mai eficient nevoilor în creștere ale clienților nostri”, a spus Bogdan Popă, vicepreședinte pentru Operațiuni și IT la Raiffeisen Bank.
„Plaforma noastră omni-channel conferă Raiffeisen Bank agilitate în business pentru creșterea calității serviciilor oferite tuturor clienților săi. Suntem hotărâți să susținem succesul Raiffeisen Bank și vom continuă extinderea în Europa Centrală și de Est”, a spus Jouk Pleiter, CEO al Backbase.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz