Companii Finanțe Stiri

Raiffeisen Bank finanțează Teilor cu 1,6 mil. euro pentru capital de lucru și 5 mil. lei pentru investiții

25 mart. 2021 2 min

Raiffeisen Bank finanțează Teilor cu 1,6 mil. euro pentru capital de lucru și 5 mil. lei pentru investiții

Reading Time: 2 minute

Raiffeisen Bank a acordat companiei Teilor două credite în valoare de 1,6 milioane de euro pentru capital de lucru și, respectiv, 5 milioane de lei pentru investiții.

EximBank a emis garanții în numele și în contul statului român pentru cele două împrumuturi, în cadrul schemei de ajutor de stat COVID-19, implementată în urma mandatului special primit din partea statului român.

Cele două finanțări de la Raiffeisen Bank, garantate în proporție de 90% de EximBank, vor permite Teilor să-și asigure necesarul de lichiditate pentru desfășurarea activității curente, dar și să facă investiții în infrastructura IT și aplicații de e-commerce.

Teilor dezvoltă un ecosistem digital, printr-o platformă care va deservi și nevoile echipelor Teilor, dar va avea incluse capabilități de tipul machine learning, sisteme de predicție, precum și digitalizarea proceselor.

Să fii lider într-un domeniu presupune să continui să inovezi și să surprinzi clienții prin fiecare experiență, atât în magazinele fizice, cât și în mediul digital. De aceea, vom continua să evoluăm și să inovăm odată cu nevoile consumatorilor, cărora le vom oferi experiențe omnichannel, reale, inedite și adaptate timpurilor. Suntem deschiși spre soluții tehnologice care ne vor purta către cele mai înalte idealuri”,  a declarat Willy Dicu, CEO Teilor.

Brandul Teilor are o prezență de peste două decenii pe piața din România, cu peste 50 de magazine deschise atât la nivel național, cât și internațional: Bulgaria (Sofia) și Polonia (Varșovia). În 2019, compania a înregistrat o cifră de afaceri de peste 160 milioane lei, în creștere cu aproximativ 30% față de anul precedent.

La începutul anului 2021, Teilor a lansat două site-uri internaționale, pentru Bulgaria și Polonia, continuând planurile de expansiune internațională, atât în mediul online, cât și la nivelul magazinelor fizice.

Raiffeisen Bank are peste 20 de ani de activitate pe piața bancară din România și peste 2,1 milioane de clienți, persoane fizice și juridice.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: